Tyle to wiem, tylko dlaczego pół roku po czyszczeniu znowu to samo, skoro nigdy nie jeździłem jak emeryt Sam czyściłem i wydaje mi się, że dokładnie to zrobiłem, wszystko ładnie i lekko chodziło, ale już w logu zaraz po czyszczeniu było coś nie tak.
Nie wiem czy na wiosnę dać do jakiegoś profesjonalnego zakładu do czyszczenie, czy regeneracji...
szymekgd pisze:[ Sprawdziłeś gruchę i n75, nie kręciłeś sztangą?
N75 czyściłem już 2 razy, ale czysty był w środku, miałem zamienić z N18, ale nie było kiedy. Postaram się jak najszybciej to zrobić. Sztangą nie kręciłem, a gruchę jak sprawdzić? Sztanga czy ciężko chodzi? Log statyczny 011 też robiłem i wklejałem wcześniej.
Zamieniłem N75 z N18 i bez zmian, więc znowu zapieczone łopatki pewnie. Nie udało mi się szymekgd odczepić sztangi od gruchy, bo bez wykręcania kolektora ssącegp wydawało mi się to niemożliwe. Poczekam do wiosny, bo chyba na zime nie ma sensu i oddam może jakiejś firmie do czyszczenie, bo ja pewnie źle wyczyściłem, bo nie udało mi się dołu turbo odkręcić (3 śrubki torx) i może to tego wina. Choć jak zakładałem to wszysko ładnie chodziło.
Akurat kierownice są przez sterownik ustawiane na obniżanie ciśnienia. Tylko albo są zapieczone, albo źle wyregulowana sztanga.
cash, przepływ jest wysoki, bo sprężarka przeładowuje. Większe ciśnienie - większy przepływ.