Ja również czyściłem u mnie w Golfie przepustnicę, paredziesiąt minut roboty, adaptacja i można było poczuć tylko + tej operacji. U mnie bardzo wolno schodziły obroty przy hamowaniu silnikiem, po przeczyszczeniu przepustnicy problem minął.
wojtekm pisze:A w tolku 1,8 20V czuć róznice jak sie przeczyści przepustnice?? Bo u siebie wymieniłem świece i kable WN i nadal delikatnie falują obroty...
Własnie mam to samo i juz kilku mechanikow nie moze sobie z tym poradzic
Witam kolegów, zdjąłem dzisiaj te zwężki, które znajdują się przed filtrem, a o których była mowa w tym temacie. Efekt czuć-autko szybciej reaguje, a wcześniej Tolek musiał się ułamek sekundy "zastanowić" przy szybszym przyduszeniu pedału gazu, teraz tego nie ma. Oto mała fotorelacja:
Mam pytanie dotyczące numerów przepływomierza.
Wdł etki do mojego silnika AGN potrzebny jest 06A 906 461 A (lub AX) .
Na aukcjach jest dużo identycznie wyglądających przepływek z tym że różnią się początkiem oznaczenia np od TDI 038 906 641 B czy one będą pasować?
Drugie pytanie jest co oznacza ostania litera 06A 906 461 A ?
to nie mam pojęcia... może tak zwanym wkładem, bo ja wymieniałem u siebie ostatnio przepływomierz i ten który miałem w aucie firma "krzak" miał w środku dwie gołe blaszki a zamiast niego wstawiłem BOSCHA i ten już miał wszystko ładnie zabudowane i nic nie wystawało
Panowie vag mi pokazał błędy na przepływomierzu. Przepływomierz wymieniłem na nowy i dalej pokazują się te same błędy. Przepływomierz oddałem na reklamacje, bo możliwe ze nowy tez był uszkodzony, ale jeśli nie to co to może być za problem? Może programu? zdjęcie vag Może to kwesta wtyczki? Ktoś wie jakie powinno być w niej napięcie?