Witam , kumpel dziś przywiózł świeżo ściągnięte ww. Volvo ze Szwajcarii , przyjechał do Mnie i pytał czy nie Chcę się z Nim spróbować :] Długo nie trzeba było Mnie namawiać .
Pojechaliśmy na (miarę bezpieczny) odcinek drogi , stanęliśmy koło Siebie 3.2.1 i poszli . Na jedynce od razu wysunąłem się na prowadzenie , dwójka Ja cały czas z przodu wybiłem się na jakieś 2.5 długości auta , zapiąłem trójkę i tak już zostało , Volvo około 2.5 długości auta za Mną , do około 190 km/h taki wynik się utrzymywał (droga się kończyła ) dodam że Volvo na Automacie , Generalnie jestem zadowolony
to chyba mocno zmęczony ten automat w Volvuchnie bo ogólnie silniczki D5 latają dość ładnie i wydaje mi się że ze zdrowym egzemplarzem nie miałbyć bardzo szans tym bardziej że w Volvie 13KM więcej i motorek doładowany. Ale gratuluje wyniku
nie wydaje mi się żeby d5 miał szansę ze zdrową 150 konną benzyną, tym bardziej w automacie, ostatnio miałem okazję na własne oczy zobaczyć jak audi 1,8 20V 125km daje baty passatowi b5 fl 1,9 130 KM
mariusz88 pisze:nie wydaje mi się żeby d5 miał szansę ze zdrową 150 konną benzyną, tym bardziej w automacie, ostatnio miałem okazję na własne oczy zobaczyć jak audi 1,8 20V 125km daje baty passatowi b5 fl 1,9 130 KM
Ciezko mi uwierzyc, bo mialem okazje scigac sie z audi a4 b6 2.0 20V (130KM) vs Toledo ASV 1.9 TDI po chipie na 130KM i wygrałem.
Dodam tak od siebie że bardzo wiele zależy od kondycji silników. Dziwny przykład Golf IV Variant 1.9TDI ASZ zrobiony na 220KM ogólnie znany w południowo wschodniej PL kontra Audi A4 B7 3.0TDI Quattro 240KM i dziwne jest to że audi choć cięższe i quattro to wygrywa na każdy sposób
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Panowie Moc bardzo podobna, Volvo cięższe 200kg do tego w automacie. Kto jezdził 2.3 V5 ten wie ze tolek z tym silnikiem daje rade. Ja tez jak miałem, TDi myslałem co to takie 2.3. Po przejechaniu sie stwierdziłem że jest bardzo dobrze
http://www.rbauto.eu
POLECAM
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
mariusz88 pisze:nie wydaje mi się żeby d5 miał szansę ze zdrową 150 konną benzyną, tym bardziej w automacie, ostatnio miałem okazję na własne oczy zobaczyć jak audi 1,8 20V 125km daje baty passatowi b5 fl 1,9 130 KM
2,3 V5 jest lżejsze od Volvo, manualna skrzynia, przez co można go wyżej kręcić i sporo krótsze przełożenia... Między innymi dlatego dostałem kiedyś baty od Poloneza Trucka
Nie wnikam w aerodynamikę, bo nie wiem, jak to wygląda u Volvo i Toledo 1M, ale powyżej 100km/h potrafi odegrać dużą rolę.
Mógłbym więc w wynik pojedynku uwierzyć.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ