Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami. Na zimnym silniku po odpaleniu są bardzo niskie, a jak dodam gazu samochód gaśnie. Muszę odczekać parę minut i jak się podniosą to jest już ok. (Jak ostygnie to wstawię nagranie)
Na ciepłym natomiast zachowuje się tak: (jak lecą do 3-4 tysięcy to ja gazuje):
NAGRANIE
Od razu zaznaczę co było wymienione w tym kierunku:
1.Silnik krokowy już dwa razy zmieniany. Dawało poprawę, ale nie na długo.
2.Było jeszcze takie zjawisko, że obroty same szły do 3 -3,5 tysięcy i się zacinały. Jak padł moduł zapłonowy, to po jego wymianie to zniknęło.
3. Czujnik temperatury wymieniony, ale nie pomogło.
4. Przewody wysokiego napięcia (dawno temu, ale na krótko pomogło)
Teraz znajomy mechanik wpadł na pomysł żeby wymienić podstawę monowtrysku. Wydatek niewielki (30 zł) więc zaryzykowałem wymianę. Jak zamontuje to dam znać czy to coś pomogło. Napiszcie swoje opinie od czego mogą być takie objawy.
P.S
Auto jeździ na LPG, ale objawy są na jednym i drugim paliwie identyczne. Nagranie robione na benzynie.
EDIT
Próbowałem złapać dzisiaj to zachowanie na zimnym. Odpaliłem, trzęsło nim jak zawsze, obroty były niskie. Chciałem dodać gazu żeby pokazać jak gaśnie, ale o dziwo poszły w górę do stanu z nagrania wyżej, gdzie robią co chcą ;/
[ Dodano: 2014-04-15, 10:32 ]Wymiana podstawy monowtrysku nic nie dała. Dalsze plany to cały monowtrysk, ale nie wiem ile mnie bedzie kosztował nowy, a z używką to nigdy nie wiadomo.
[ Dodano: 2014-04-15, 18:24 ]Orientuje się ktoś ile kosztuje nowy mono wtrysk, bo boję się kupować używkę która ma się za chwilę zepsuć. I ile w ASO mogą beknąć za doprowadzenie tych obrotów do porządku raz a dobrze.