To oddaj do kogoś kto się zna i po kłopocie. Na samym wstępie to zrób jednak logi i zamieść w odpowiednim temacie na forum, a wtedy zobaczymy co mu może być. To jest podstawa.
widze,że jest nas tu troche z tymi samymi objawami. Miałem dokładnie to samo co u Was. Ja właśnie odebrałem swojego tolka od mechanika. Miało byc samo czyszczenie turbiny ale okazało sie, że mam do zmiany czyjnik temperatury paliwa i czujnik ilości paliwa. Poza tym mechanior był w szoku jak wyjął turbo bo grzybek był tak skorodowany ze rozleciał sie ręku. Niestety razem wyszło 1200 zł ale nawet nie ma porównania jazdy teraz a przed naprawą.
Na tyle sie nie znam zeby az dokładnie przedstawic sytuacje ale wychodze z założneia, że jeśli ktos sie nie zna na temacie to nie powinienem sie sam za to zabierac. Śmiało moge polecic gościa z okolic opoczna. Jesli cos to pisac
Testował ktoś ten środek: Xenum In & out Cleaner. Po raz kolejny mam pozapiekane łopatki i zastanawiam się czy to może pomóc. Środek jest dość drogi i wolałbym usłyszeć opinie osób które go stosowały.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 13:24 przez maso01, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, mam taki klopot z moim tolkiem, kiedy jest zimny calkowicie np zaraz po nocy, lub po dluzszym postoju samochod idzie jak burza, turbo lapie od samego dolu ogolnie jedzie tak jak powinien ale kiedy sie juz nagrzeje do 90 C Turbo lapie od okolo 1900 obr. na pierwszym biegu prawie wcale go nie czuc, zrobilem logi dynamiczne i statyczne, turbo normalnie pompuje w całym zakresie obrotów,a auto nie jedzie, vag nie wywala zadnego bledu, mam nowe wezyki podcisnienia i zawór n75, turbine tak naprawde czuc przy okolo 3k rpm....spotkal sie ktos kiedys z takim czymś? Rozumiem,ze jak jest zimny to ma wiecej paliwka stad wiecej powera ale kiedy sie nagrzeje to co paliwko mu sie zmniejsza ? Nie wiem juz gdzie szukac przyczyny...;/
Dawid1992P pisze:Rozumiem,ze jak jest zimny to ma wiecej paliwka stad wiecej powera ale kiedy sie nagrzeje to co paliwko mu sie zmniejsza ?
To raczej nie jest takie proste...Zimny silnik potrzebuje więcej paliwa np. do utrzymania i wyrównywania zadanych obrotów przy większych oporach, ale nie sądzę żeby dawało ono "wiecej powera" i faktem jest, że "kiedy sie nagrzeje to co paliwko mu sie zmniejsza". Z kolei przy nagrzanym aucie i wysokiej temp. w dolocie sterownik tnie doładowanie.