[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
k
kristofff88
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 14 gru 2010, 15:23

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: kristofff88 »

zrobiłem ku*wa wszyscy ci mechanicy to *uje nie fachowcy . wydałem 1000zl 1/4 wartości auta a okazało się że to nie pompa a kable po przepalane były . i całe rozbieranie wyciąganie pompy było potrzebne jak wrzód na du*ie .

//Sony
Hamuj się nieco z mięsem.
Ostatnio zmieniony 28 lip 2013, 02:16 przez kristofff88, łącznie zmieniany 1 raz.
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: ghul17 »

no to ładne kwiatki ehh Ci cmechanicy teraz ja im też nie wierze :-) nie daj bóg powiedzieć im że sie jest lekarzem lub sie nie zna to kroją jak za złoto :/ (przykłąd z życia wziety)
k
kristofff88
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 14 gru 2010, 15:23

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: kristofff88 »

Sory przepraszam za brak cenzury . seacik po naprawie s testowany 190 na a2 bez problemu tylko dawno nim nie jeździłem i to w takie upały, więc nie wiem czy tak powinno być ale przy tych prędkościach pokazywało mi temperaturę chłodziwa trochę powyżej 3 kreski to nie za dużo ? a i nadal na ciepłym silniku muszę dłużej kręcić, na jakimś innym forum czytałem że to wina mapy silnika ...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

kristofff88 pisze:więc nie wiem czy tak powinno być ale przy tych prędkościach pokazywało mi temperaturę chłodziwa trochę powyżej 3 kreski to nie za dużo ?


Mi przy +38st., włączonej klimie i stałej prędkości 130km/h wskazówka temperatury stała stabilnie jakieś 0,5cm powyżej normalnego poziomu.

kristofff88 pisze:a i nadal na ciepłym silniku muszę dłużej kręcić, na jakimś innym forum czytałem że to wina mapy silnika ...


Inni mówią, że pompy ;) Adaptacja grupy 05 silnika pomaga.
Michal
k
kristofff88
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 14 gru 2010, 15:23

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: kristofff88 »

problem z odpalaniem był jednak spowodowany zlą mapą dzięki ziomkowi "pgt'' z forum problem został rozwiązany
S
Sopel1910
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:11

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Sopel1910 »

Witam oto mój problem:

mam seata toledo II 1.9 tdi 110KM. najgorzej jest rano czy to latem czy zimą jak jest zimny silnik to musze kręcić tak pare sekund (4 może 5) i dopiero odpali. I gdy tak sobie popracuje na wolnych obrotach jakieś 3, 4 minuty i go zgasze i chce go opdalić ponownie to juz nie mam z tym problemów odpala od razu nie trzeba dłużej kręcić go na rozruszniku. Jak już zapali(tak ciężej po małym kręceniu) to zadymi na biało, później juz nie dymi. Paliwo raczej się nie cofa, bo w przewodzie widać że jest. Myślicie że to źle ustawiony kąt wtrysku? Niby to usterka która jakoś wielce nie przeszkadza ale mnie irytuje, lubie jak wszystko gra;)
p
pu5z3k
Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 27 kwie 2011, 09:19

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: pu5z3k »

sprawdz uszczelniacze na pompowtryskach, bardzo czesty objaw
S
Sopel1910
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:11

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Sopel1910 »

ale jakby było coś z pompowtryskami to nie byłoby drgań na silniku?

[ Dodano: 2013-09-24, 18:34 ]
a jak już to jak je sprawdzić?

[ Dodano: 2013-09-24, 18:38 ]
i nie przybywałoby oleju?;)
S
Sopel1910
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:11

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Sopel1910 »

u mnie tak nie ma, pali praktycznie jak zakręce go ze 3 sekundy, później praktycznei cały czas pali od szczala ;)
ODPOWIEDZ