Tak jak pisał Sony gwint M14 skok gwintu 1,5. a co do dezentów to dowiedziałem się że do wszystkich dezentów idzie stożek więc tak pewnie będzie u ciebie
Wkleję tutaj poradnik z pewnej strony:
"Zbyt krótka śruba może spowodować wyrwanie gwintu z piasty lub uszkodzenie śruby, a w najgorszym wypadku odpadnięcie koła.
Zbyt długa śruba wystaje z piasty samochodu i koroduje. Po pewnym czasie może wystąpić problem z odkręceniem koła. Zbyt mocno wkręcona natomiast ociera o hamulec ręczny.
Jeżeli nie są Państwo pewni jaką długość dobrać to najlepszym sposobem jest zmierzenie jej samemu w następujący sposób:
1) odkręcamy jedno koło
2) mierzymy i zapisujemy długość starej śruby (np. 28 mm)
3) przekładamy starą śrubę przez (starą) felgę
4) mierzymy i zapisujemy ile śruby wystaje poza felgę (np. 12 mm)
5) bierzemy tą samą śrubę i przekładamy ją przez nową felgę
6) mierzymy i zapisujemy ile śruby wystaje poza felgę (np. 5 mm)
7) do długości starej śruby dodajemy różnicę długości zmierzonych w punktach 4 i 6
(w naszym przykładzie: 28+(12-5)=35mm)
W ten sposób otrzymujemy długość śruby, którą powinniśmy kupić do nowych felg. "