[ALL] Tuning TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
s
sagon
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 10 sie 2013, 19:59
Auto: toledo 1l
Model: afn +++
Lokalizacja: Stąporków

[ALL] Tuning TDI

Post autor: sagon »

rafrut6 pisze:Jednak ja bym wolal Ori 11. Koszta zakupu nie są takie duże.


Są dwukrotnie wyższe,niż w przypadku zbudowania 11tki na bazie 10tki.Kwestia stanu technicznego większości tych ori 11tek może niech zostanie przemilczana.
A jeżeli ktoś sprzedaje zdrową sztukę z jakiegoś projektu,to za mniej,jak tysiaka się jej nie pozbędzie.
Więc raczej mało opłacalne są zakupy oryginalnych vag'owskich 11tek,biorąc pod uwagę ich kondycję i wydajność zwyczajnie się to już nie opłaca.
Pompa 10/11,230fb 220/340bar,wałek sdi,bv43/43a,g60,fmic,przedłużona skrzynia,swap hebli tył s3 256mm ,przód 288mm,2../4.. przy zaledwie 4.25v.
Awatar użytkownika
czarnyszaman
Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 08 lip 2013, 00:18

[ALL] Tuning TDI

Post autor: czarnyszaman »

czyli jaka pompka najlepsza przerobiona 10 na 11?
było 110km i 244nm
jest 139km i 326nm
:)
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[ALL] Tuning TDI

Post autor: rafrut6 »

Z tym przerabianiem jest róznie. Sagon chyba przerabia pompy na wiele wydajniejsza niż 11 także uderz do niego ;)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Awatar użytkownika
czarnyszaman
Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 08 lip 2013, 00:18

[ALL] Tuning TDI

Post autor: czarnyszaman »

rafrut6, dzieki za info :)
było 110km i 244nm
jest 139km i 326nm
:)
s
sagon
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 10 sie 2013, 19:59
Auto: toledo 1l
Model: afn +++
Lokalizacja: Stąporków

[ALL] Tuning TDI

Post autor: sagon »

Panowie najlepsze pompy nadające się do przeróbki naszych 10tek,to ori 11tki z reni dti o numerach 0 460 414 982/983/988,czyli pompy z żebrowanym korpusem.
Mają dużo wydajniejsze tłokorodźielacze,jak te z ahh,dodatkowo mocne nastawniki.
Wystarczy przełożyć tylko to,co potrzebne z takiej pompy od renaty i mamy 11tkę na fali de 110,która leje prawie tak samo,jak 107j,bez jakichkolwiek dodatkowych modyfikacji.A wiadomo,że 107j ma dużo lepszą falę de 143,najlepszą z fal.Moim zdaniem tylko fala z tych 107j jest coś warta,reszta to nic rewelacyjnego,no poza nastawnikiem.
Pompa 10/11,230fb 220/340bar,wałek sdi,bv43/43a,g60,fmic,przedłużona skrzynia,swap hebli tył s3 256mm ,przód 288mm,2../4.. przy zaledwie 4.25v.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Tuning TDI

Post autor: szymekgd »

czarnyszaman pisze:czyli jaka pompka najlepsza przerobiona 10 na 11?


Ano, chętnie poczytam ;)
Michal
Awatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
Posty: 329
Rejestracja: 07 sty 2012, 14:48

[ALL] Tuning TDI

Post autor: ramzeseye77 »

mam pytanie mam uszkodzoną pompe 10 nie wiem co tam sie zapsuło ale skakały mi obroty i potem już nie odpałał wymieniłem na inną uzywkę sprawną i czy ztej pompy uszkodzonej da się zrobić 11 ? może bym sie nad tym zastanowił :D
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
s
sagon
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 10 sie 2013, 19:59
Auto: toledo 1l
Model: afn +++
Lokalizacja: Stąporków

[ALL] Tuning TDI

Post autor: sagon »

ramzeseye77 pisze:czy ztej pompy uszkodzonej da się zrobić 11 ?


Tak,pod warunkiem,że korpus w Twojej pompie będzie zdrowy,bo renia ma mniejsze osadzenie,jak pompy 977 z tdi i korpusu bez dorabiania pierścienia dystansowego nie zaadoptujesz.Pompa z renaty to identyczna pompa,jak w tdi,z tą tylko różnicą,że ma inną falę i wtykę nastawnika.Poza tym wszystko z wyjątkiem korpusu jest identyczne i śmiało można przekładać graty z jednej do drugiej.
Malutkim kłopotem :mrgreen: jest tylko wywiercenie trzech otworów w głowicy tłokoroździelacza i ich nagwintowanie.
Pompa 10/11,230fb 220/340bar,wałek sdi,bv43/43a,g60,fmic,przedłużona skrzynia,swap hebli tył s3 256mm ,przód 288mm,2../4.. przy zaledwie 4.25v.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kornat »

sagon, fajnie jakbyś opisał jak wygląda taka modyfikacja ;)
Awatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
Posty: 329
Rejestracja: 07 sty 2012, 14:48

[ALL] Tuning TDI

Post autor: ramzeseye77 »

no korpus jest ok :) a bebech i tak coś jest nie tak więc fajnie wiedzieć że moge z niej 11 zrobić w razie czego :D
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
ODPOWIEDZ