0-100 km/h: 18,0 s
0-50 m: 5,3 s
0-50 m: 49,0 km/h
0-10 km/h: 0,6 s
0-20 km/h: 1,5 s
0-30 km/h: 2,7 s
0-40 km/h: 3,9 s
0-50 km/h: 5,6 s
0-60 km/h: 7,6 s
0-70 km/h: 9,7 s
0-80 km/h: 12,5 s
0-90 km/h: 15,0 s
0-100 km/h: 18,0 s
0-100 m: 8,4 s
0-200 m: 13,1 s
0-300 m: 17,1 s
0-400 m: 20,6 s
0-10 km/h: 2 m
0-20 km/h: 7 m
0-30 km/h: 17 m
0-40 km/h: 30 m
0-50 km/h: 53 m
0-60 km/h: 85 m
0-70 km/h: 126 m
0-80 km/h: 184 m
0-90 km/h: 244 m
0-100 km/h: 325 m
0-100 m: 64,3 km/h
0-200 m: 82,5 km/h
0-300 m: 97,0 km/h
0-400 m: 107,3 km/h
Peak: 108 km/h
0-60 mph: 16,9 s
0-1/4 mi: 20,6 s
0-1/4 mi: 107,5 km/h
0-1/4 mi: 66,8 mph
Od niedawna mogę powyżej 130 narazie max 190na s8 ale chciał jeszcze oczywiście to nie moja wina inne toledo mnie chciało wyprzedzić więc musiałem poza tym godz wcześniej wymieniłem przegub i musiałem sprawdzić czy jest ok tak to zawsze przepisowo
Ja golfem MK3 AFN leciałem jakieś 210km/h licznikowe na skrzyni CPY. Ibiza 6K2 ASV zaś jakieś 200 ale w sumie nigdy nie miałem okazji więcej lecieć (gleba ).
Przy testach V-Max w TDI radzę kontrolować temperaturę oleju i nie przesadzać ze zbyt długą jazdą z dużymi prędkościami bo nasze turbinki o jak sądzę nie małych już przebiegach mogą tego nie wytrzymać.