Nie wiem dokładnie jak było z 1Z ale z pompy renaulta przekładasz tłokorozdzielacz i pewnie trzeba będzie zmienić jeszcze fale.
Trzeba by dokładniej grzebnąć w google.
Teraz zagłębiłem się trochę w neta i piszą na innych forach że znowu ta 11-tka z Renault to kiszka w porównaniu z 11-tką z VW i wodę z mózgu mi już to zrobiło bo przecież pompy produkuje Bosch a nie VW czy Renault co o tym myślicie??
Pompę z Renaulta można kupić już za 250zł a za 11-tke z Audi czy VW trzeba dać z 1000zł
Ori VW 11 była dobra w dawnych czasach kiedy te silniki były młode z w miarę małym przebiegiem, ludzie zaczęli ją kupować przez co zaczęła utrzymywać poziom cenowy. W chwili obecnej te auta się się starzeją przez co kręcą coraz większe przebiegi. Dlatego ktoś wpadł na pomysł hybrydy pompy. Jak dobrze pamiętam, m.in. sagon na mniejszej dawce i napięciu uzyskał lepszy wynik. Być może złe opinie są bo ktoś źle poskładał czy dał złą fale przez co ciężko jest ustawić kąt wtrysku, nie wiem. Ja osobiście nie bawiłem się w takie coś i nie posiadam takiej pompy to ciężko cokolwiek określić.
Na forum passata jest użytkownik Byku21, który ma kilka pomp 11 z reni to może coś powie na ten temat.
Witam! mam u siebie pompę hybrydowa poskładana z kilka innych pomp a dokładnie z trzech. W tej chwile mam 227 koni przy napięciu nastawnika 4.2V wiec potencjał jest dość spory! jest to już druga pompa w mojej ibizie pierwsza została sprzedana na forum ibizy wynik był 220 koni na 260kach i GTB22 praktycznie brak dymu. napięcie 4,2V Na nowej pompie bez ruszania softu doszło 7 koni.
Na bazę ori pompy 10ki można zbudować mocna pompę w rozsądnej cenie!
Ori 107J to już kibel i więcej jak 300zl już bym nie dal.
Jakbyś ktoś chciał mogę złożyć pompę pisać w razie czego na PW.
Proszę pomjetac ze pompa to nie wszystko! Musza być dobre wtryski i odpowiednia turbina..