spec, zainteresuję się tą skrzynką tylko jak pomyślę, że znowu muszę to wszystko odkręcać to masakra. Niby robota na 15 min ale jak się to robi któryś raz z kolei to się trochę odechciewa na samą myśl.
Zwróć od razu uwagę na masę uszczelniającą całe podszybie (między skrzynką z bezpiecznikami a komorą silnika). Pedritos pisał na którejś stronie tego tematu, że u niego było pęknięcie na tej masie i tamtędy ciekło.
Sprawozdzanie niestety bez fotek:
Cala lewa strona w aucie mokra. Jeszcze bardziej niż było bo padało mocno i jeździłem autem.
Po wejsciu w kanał, przy jednym korku ugieta jakaś blacha i korek nie dolegał.
Wyprostowałem, korek dla pewności osadzony na "sulikonie" i teraz muszę dosuszyć auto i czekać na efekty.
Sprawdziłem też podszybie, zdjąłem obudowę pod kierownicą ale tam suchutko
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Drut 2,5 mm w czarnej izolacji w kształcie litery L przyklejony na dole drzwi. Lekko nagina uszczelkę i woda ładnie sobie ucieka.
Nie trzeba nic rozbierać. Cena 0 zł a w samochodzie sucho
Z przodu jeden koniec kabla włożyłem pod tą czarną gumę a z góry przykleiłem taśmą izolacyjną materiałową.
Z tyłu przykleiłem na taśmie z dwóch stron. Trzyma się i nie rusza.