Witajcie koledzy, Mam problem ze swoim Toledziakiem 98 110 tdi ostatnio zaczął mi szarpać jak by tracił moc robiłem mu redukcję strzał ze sprzęgła i wracało wszystko do normy. a ostatnio w ogóle zgasł na drodze i już nie zagdakał ponownie mechanik usunął błędy z komputera i sugerował że to pompa wtryskowa może siadać, ale przejechałem 30 kilometrów i samochód zdechł . no i teraz jak mi mechanik się podpiął pod kompa to w ogóle nie było połączenia... jakieś propozycje co się może dziać czy mam się kręcić za nową pompą czy komputerem? podobno przy wymianie komputera trzeba też wymienić immobilizer
kristofff88, jeżeli to 1L to po wymianie kompa robisz tylko adaptację immo vagiem - 5s roboty.
Moja propozycja jest taka żebyś na początek wyjął i przelutował przekaźnik 109, jeżeli jest uszkodzony/ma zimne luty to odcina zasilanie pompy (zawór n109), komputera jak i również kilka innych rzeczy. Można to sprawdzić i dać stałego plusa z akumulatora na n109, silnik powinien pracować.
szymekgd pisze:andrew0405, nawet bez paliwa vag powinien ze sterownikiem zagadać.
Nie rozumiem jak bez paliwa silnik może Ci zagadać??
Pisałeś że szarpie i traci moc podczas jazdy więc jedną z przyczyn może być zapchany filtr paliwa.
sprawdzilem przekaznik i dziala prad na niego tez raczej dochodzi bo jak jest przekaznik to na chwile sie zapala dioda od swiec , a jak go wyjalem to sie nie zapala filtr palia wymienilem po pierwszych obiawach w postaci szarpania
kristofff88, jest ok. Sprawdź czy po przekręceniu stacyjki jest napięcie na zaworze n109 na tłokorozdzielaczu pompy wtryskowej. Jeżeli ten zawór jest uwalony to nie puści paliwa na wtryski