hehehe spoko. jak kupiłem to sie maszyne sprawdziło:) 230 km/h i deczko jeszcze pod butem było. aaa może spotkałes sie z drganiami w srodku takie trzęsienie jak by była poduszka pod silnkiem do wymiany takie mam wrażenie może sie myle oczywiscie i jak sie włączy klime to tak jak by głośno chodził silnik.
Mam niestety mały problem z moim samochodem. Otóż jakis czas temu okazalo sie ze moj oryginalny 2.3 v5 150km jest przytarty. Zamiast wsadzic oryginalny silnik zmienilem na wersje 170Km wszystko super autko zapier... bez porownania lepiej niz przedtem ale powstalo kilka problemow z ktorymi nie moge sobie poradzic. Otoz pali mi sie kontrolka EPC oraz Engine Check Vag pokazuje ze jest to blad Czujnika temperatury powietrza dolotowego niestety nie potrafie go zlokalizowac. Etka pokazuje ze w 150konnej wersji jest w kolektorze dolotowym jednak w wersji 170 takiego nie ma. Problem drugi jest taki ze mam problem z gasnieciem silnika. Przy co ktorejs probie zgaszenia silnika nei chce on zgasnac obroty faluja kontrolki na desce gasna i sie zapalaja ale jesli nie zdusze silnika biegiem to nie zgasnie no i trzeci problem jest taki ze po wyjsciu z samochodu nie moge zamknac go z pilota przez jakies 20-30 sekund. Musze to zrobic albo recznie z kluczyka albo poczekac chwile, dodam ze centralny zamek jest oryginalny. Ktos pomoze?
A zapomnialem jeszcze ze tempomat tez przestal mi dzialac;/
Witam mam problem kupiłem niedawno Seata Toledo wszystko było ok do tego tygodnia ( seat 2.3 v5 150 KM przebieg 190tysi) zaczeło w silniku cos klekotać tak jak by łańcuch coś nie rowno chodził albo rysował jak silnik zimny to nie słychac zaś jak rozgrzany to juz głosniej, słychac to po lewej stronie silnika u góry wiec prosze o jakies wskazówki czy to łancuch czy jakis drobny remont czy ten napinacz cos nie tak i jak to sprawdzić i jaka wycena tej roboty... z góry dzieki
Jak nic poszedl slizg albo napinacz lancucha. Niestety zeby sie do niego dostac trzeba sciagnac skrzynie i sprzeglo wiec przygotoj sie lepiej na wymiane calego rozrzadu koszt do 400 pln plus robocizna.
a nie da sie tego jakos sprawdzic bez rozbierania moze to tylko jakas drobna rzecz . chyba ze przy sprawdzaniu trza to wszsytko rozbierac no to lipa;/ mowisz 400 pln plus robocizna czyli kolo tysiaka wyjdzie wszystko (łancuch napinacz rolki itp) ??