Mam pęknięta przednia sprężynę, niestety fundusze na auto już dawno się skończyły (rozrząd, płyny, hamulce komplet itd...), więc stoję przed dylematem.
Czy można wymienić tylko jedną sprężynę?
Czy wszystkie sprężyny mają oznaczenia, o których piszecie (kropki)? Bo jeżeli tak, to muszę dobrać taką samą?!
Jeśli po wymianie miałby być taki efekt jak u mnie to odradzam. Przód poszedł masakrycznie w górę.
Myślę że zakup dwóch używanych byłby rozsądniejszym posunięciem.
Lub jakiś tani, nowy zamiennik, ale licz się z tym, że właśnie będzie to np. wyglądać jak i u mnie
Około 120pln za dwie powinieneś dopaść nówki.
Witajcie. Wymieniłem amortyzatory, ale niestety przód jest mięki jak był ręką to bujam calym autem bez wysiłku. I buja autem przy średnim wietrze. Więć chce wymienić sprężyny. Według kodów wyposażenia powinienem mieć sachs 997750 prześwit 224 do pojazdów z zawieszeniem sportowym. Ale mam założone sachs 997749 prześwit 213, które dedykowane są do toledo 1.4 16V. I teraz pytanie, jak wymienie na takie jak według kodów wyposażenia to auto dalej będzie stało równo? Nie chce mieć efektu aby przód byl wyżej lub niżej tylko tak jak jest teraz czyli równo, dodam, że tył jest dosc sztywny. Te co mam założone mają wysokość 340mm a te co chciałbym założyć i które powinny być seryjnie mają wysokość 320mm. Auto w wersji notch sport czy jakoś tak. Proszę o odpowiedź.
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"