kurczę niedawno było czyszczone ale wcześnie autko wchodziło w tryb awaryjny teraz niby tak się nie robi ale wyskakuje błąd 16485 jak by coś z przepływomierzem
joker18, przepływka zawyża ilość powietrza i jeżeli jest to normalne przy przeładowaniu to bez już nie, jeżeli do tego dodać fakt, że w drugim logu 011 ciśnienie jest ok to przyjrzyj się szczelności dolotu.
Jedyna rzecz która powinna dziwić to dlaczego auto nie łapie trybu awaryjnego skoro od samego dołu jest przeładowanie - może za szybko osiąga zadane obroty Błędy sprawdzałeś, nie było sławnego 17965? Jak dla mnie geometria stoi.
Auto kupiłem z zapieczonymi kierownicami zmiennej geometrii, oczywiście pokazywało błąd 17965 i łapało tryb awaryjny. Wyciągnąłem turbinę i ją przeczyściłem, po zabiegu auto przestało łapać tryb awaryjny i zbierało się lepiej jednak wydaje mi się że jeszcze nie tak jak powinno zwłaszcza na 4 i 5 biegu. Przy sprawdzaniu w 011BS sztanga wydaje się że chodzi prawidłowo. Nie ma żadnych błędów. Czy to może być wina przepływki?