leeon, ok nie jest źle ale po co Ci uszczelka pod głowicę?? masz jakieś przedmuchy czy gluta pod korkiem??, wymieniając szklanki poukładaj po kolei półpanewki i nakrętki zapamiętaj moment dokręcania nakrętek
igi84 pisze:leeon, ok nie jest źle ale po co Ci uszczelka pod głowicę?? masz jakieś przedmuchy czy gluta pod korkiem??, wymieniając szklanki poukładaj po kolei półpanewki i nakrętki zapamiętaj moment dokręcania nakrętek
Panowie pomóżcie bo już mętlik w głowie mam. Auto kupione od 1-go właściciela z Polski z salonu. W dokumentach pierwsza wymiana rozrządu przy 77 000km teraz mam 149 000km. Planuję wymianę rozrządu. Czy nie za wcześnie? Niby zalecenie jest, że co 90 000km zmieniać ale jak to zrobię to będzie spokój. Druga sprawa- w tym silniku idzie napinacz hydrauliczny i powiedziano mi, że przez to wymiana będzie kosztować 900zł za kompletny rozrząd+pompa wody ( jak dzwoniłem i podawałem typ i model auta to mówiono ok 600-700zł ) Czy to dobra cena? Co tak naprawdę trzeba wymieniać a na co naciągają? Czy poda mi ktoś jakie elementy potrzebuję? Mam kolegę w Inter Cars powinien zniżkę dać tylko ja nawet nie wiem co mu powiedzieć- jaki pasek jakie rolki ( ile tych rolek ) jaka pompa wody?( w jednych łopatki plastikowe w innych metalowe ). Byłbym bardzo wdzięczny za takie informacje, które ułatwią mi zakup odpowiednich części. I jeszcze pytanie- jakie ceny za robociznę są u Was? U mnie w granicach 200-300zł
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Znalazłem mechanika, znajomy kolegi. Za wymianę rozrządu na oryginalnych częściach + pompa wody 450zł + 200zł robocizna, w sumie 650zł. To chyba dobra cena? Tylko ciągle mnie interesuje co tam wymieniać bo standardowo pasek i rolki prowadzące+pompa a co z napinaczem hydraulicznym? Gość w innym serwisie mówił tez coś o uszczelniaczu i dodatkowym pasku, że to dopiero będzie wiadomo czy wymieniać jak już wszystko rozebrane będzie. Koledzy z identycznym silnikiem piszcie co u Was było robione.