I - z własnego doświadczenia - dobrze radzę, nie olewajcie tego kleju. Jeśli go nie ma to rozgrzany i rozrzedzony olej potrafi wydostawać się po gwincie śruby i wyciek gotowy.
Gdzieś musisz mieć tłumiki drgań. Przy jednomasie są one w sprzęgle, przy dwumasie są w kole zamachowym. Więc jednomas+sprzęgło z dwumasy = brak tłumików drgań = coś się wysra przy pierwszym odpaleniu
koledzy widzę ze zdania co do montażu sztywnego koła są podzielone chciałbym sie dowiedzieć od tych którzy maja już zamontowany własnie sztywne jak to wychodzi jak sie na tym jezdzi czy jest różnica odczuwalna po zamontowaniu sztywnego kola zamierzam wkrótce będę musiał wymienic sprzęgło bo kończy żywot dwumas a zastanawiam się nad sztywnym wiadomo mniejsze koszty ale czy cos nie padnie po zamontowaniu sztywnego na co musze uważac proszę o wypowiedzi