szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 30 mar 2013, 18:14
leeon pisze: A co to za dioda możesz podać dokładne parametry...?
Po co, wszystkie krzemowe mają ten sam spadek napięcia?
leeon sprawdzasz przepływkę czy będziesz tak jeździł?
Michal
leeon
Forumowicz
Posty: 421 Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: leeon » 30 mar 2013, 19:16
szymekgd pisze: leeon pisze: A co to za dioda możesz podać dokładne parametry...?
Po co, wszystkie krzemowe mają ten sam spadek napięcia?
leeon sprawdzasz przepływkę czy będziesz tak jeździł?
sprawdzam tylko
jutro wtyczka wraca na swoje miejsce. Zrobie log'a 11 i zobacze jak sie cisnienie zachowuje na tym mostku.
A może ktoś wie jakie skutki mogloby mieć smiganie na diodzie do wymiany?
p
przebor
Post
autor: przebor » 03 sty 2014, 14:44
Czy da się dostać do regulacji sztangi od góry czy potrzeba kanału/podnośnika?
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 03 sty 2014, 15:06
Od góry się dostaniesz, najlepiej od strony pasażera wkładając rękę między kielich, silnik, ścianę grodziową.
leeon
Forumowicz
Posty: 421 Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: leeon » 04 sty 2014, 14:34
przebor , tak jak mowi kornat
Jesli poczekasz do jutra to wrzuce Ci instrukcje jak dostroic sztange wg elsy
Podaj oznaczenie silnika (asv)?
[ Dodano : 2014-01-04, 14:34 ]
p
przebor
Post
autor: przebor » 08 sty 2014, 19:56
Tak = ASV. Serdeczne dzięki za info.
Jeszcze jedno pytanko bo nie wiem czy załapałem. Muszę chyba jeszcze odpiąć sztangę od dżwigni turbiny? Bo bez odpięcia nie przekręcę przecież sztangi, chyba że da się kręcić samą śrubą wchodzącą do gruszki? Wtedy jednak ciężko wyczuć o ile się obróciło.
tomason2
Forumowicz
Posty: 104 Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dobczyce
Post
autor: tomason2 » 08 sty 2014, 21:35
A ja mam pytanie odnośnie programu z którego jest ten screen. Jak dokładnie nazywa się ten program ?
Tomek
ASV - 150KM - 328Nm
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 08 sty 2014, 22:00
ELSA
leeon
Forumowicz
Posty: 421 Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: leeon » 09 sty 2014, 09:51
przebor pisze: Tak = ASV. Serdeczne dzięki za info. Jeszcze jedno pytanko bo nie wiem czy załapałem. Muszę chyba jeszcze odpiąć sztangę od dżwigni turbiny? Bo bez odpięcia nie przekręcę przecież sztangi, chyba że da się kręcić samą śrubą wchodzącą do gruszki? Wtedy jednak ciężko wyczuć o ile się obróciło.
Luzujesz nakretke kontrującą (po lewej) i obracasz nakretka (po prawej)
p
przebor
Post
autor: przebor » 09 sty 2014, 18:06
Dzięki, załapałem
Nie wiedziałem że można kręcić tylko samą nakrętką, myślałem że całą czarną dźwignią.