bartekmk pisze:moze to co napisze to bzdura ale poza powietrzem potrzebne jest tez paliwo, moze poprostu za mała dawka z dołu i dlatego masz laga.
Z logu grupy 000 kolumna 4 (arkusz "Grupy 0 3 8") wynika ze dawkę rzeczywiście mam w momencie laga małą (56-139). Bo norma to podobno 160-172. Sugerujesz ze pompa się kończy czy jakiś inny czynnik tnie dawkę?
szymekgd pisze:Fajne podejście do tematu.
A nie zastanawiałeś się nad podmianą przepływki? Widać, że tnie powietrze, a co za tym idzie paliwo, a bez niego nie rozpędzisz turbiny.
Zastanawiałem się, ale ciężko kogoś namówić bo to drogi element ;/ Możesz mi "pokazać palcem" gdzie widać cięcie powietrza w logach?
szymekgd pisze:W materiałach można znaleźć informacje, w logu dynamicznym 011, przy 3000obr wartość wysterowania n75 powinna wynosić ok.65% i tyle wynosi w większości przypadków. Do tego możesz sprawdzić vacumetrem wartość podciśnienia, katalizator nie blokuje przepływu? Jaką masz dawkę paliwa w 001?
Tak, tego 65% przy 3000 rpm tez się gdzieś dokopałem. Log z 001 jest na ostatnim arkuszu - jeśli mógłbyś zerknąć to prosiłbym o interpretacje, bo nie znam wartości zalecanej dla asv
szymekgd pisze:Dziwne jest zachowanie n75 - tu
http://vaglog.rtnet.pl/mikim_55196.html (widać przycinające się kierownice) daje porównanie: przy 1,6k mamy 40%, następnie doładowanie rośnie i kierownice się składają ograniczając ciśnienie, a u Ciebie otwierają (zostają otwarte) ponieważ ciśnienie nie osiąga wartości zadanej, nie wiem do ilu obrotów wciskałeś pedał gazu na 100%, ale widać, że zachowanie n75 jest podobne w całym zakresie. Ja bym obstawiał zacinającą się geometrię. Jak dla mnie arkusz 7 jest lepszy, spróbuj wg. niego skracać sztangę.
Gaz od 1500 rpm aż do końca był w podłodze dla każdego logu. Geometria tak jak mówiłem czyszczona, kąpana w nafcie, pieszczona papierkiem wodnym. Pracuje bez najmniejszych oporów.
Może spróbuję wyczyścić zawór n75, może ma za mało "dynamiki"?
Mam jeszcze nie ruszany EGR, podejrzewam ze jest tam niezły syf, ale czy ma on wpływ na mój problem? Biorąc pod uwagę ze jest on nagminnie zaślepiany?
Reasumując:
*Podmienić przepływkę, zrobic na niej nowe logi,
*Zmierzyć podciśnienie (skad ja wezme wakuometr
?),
*Wyczyścić N75
Niestety jakikolwiek krok do przodu będę mógł zrobić dopiero w weekend, bo aktualnie studiuje.. dla tego Panowie myślcie i radźcie bo trzeba sobotę spożytkować
[ Dodano: 2013-02-26, 00:02 ]vwir pisze:U mnie wyszło tak:
http://vaglog.rtnet.pl/vwir_115910.htmlDodam, że przed regeneracją turbiny rwał od samego dołu. Można się spodziewać ciut większego laga z powodu przejścia na turbinę od ARLa, no ale znowu bez przesady. Teraz auto jedzie dopiero przy 2tys obrotów. Wypełnienie przy 3tys obrotów praktycznie wzorcowe. Podejrzewam, że gdy skrócę sztangę to może się to zmienić...
Lag masz prawie taki jak ja, tyle że na większych ciśnieniach operujesz... Tylko ze sztanga się nie zapędzaj, skróć góra o pol obrotu nakrętka i najlepiej zamaluj sobie czymś albo zmierz obecne położenie, tak abyś mógł wrócić to tego setup'u.