A ja z innej beczki:) Czasami odbój tylnego prawego amortyzatora mi wylatuje (tzn staje się luźny przy dużych mrozach) i czasami tłucze się jak jadę na nierównej drodze. Jak wysiądę z samochodu i ręcznie go wsadzę w gniazdo to jest spokój na jakiś czas.
I teraz pytanie. Jeżeli utwierdzę/przykleję odbój do kielicha np na silikon to czy to będzie jakieś partactwo czy bez problemu mogę go tam utwierdzić w ten sposób żeby mi się "nie wyślizgiwał" z gniazda i nie latał?
Mam takie pytanie, czy przy zawieszeniu SPORT (-1,5 cm w porównaniu z serią) możliwe jest że zwykły amortyzator Bilstein B4 jest za długi i dobija na dołkach
Kolego myślę ze nie bo na seryjnych amorkach obniżają auta do -30 i nic nie mówią o stukaniu. A własnie nie dawno wrzuciłem amorki od cupry na przód i stuka mi z prawej strony a lewa cicho pracuje... tylko wcześniej miałem pęknięta sprężynę własnie z lewej i tez stukało... sworznie gumy wszystko zmieniłem i dupa dalej stuka ale tylko jedna strona:(
ja bym sprawdził łożysko amortyzatora , postaw auto na równym, otwórz maskę i połóż dłoń na mocowaniu amortyzatora, niech ktoś energicznie pomacha autem ( z przodu oczywiście, nich naciska w dół )jeżeli to wina łożyska to powinieneś wyczuć pod dłonią stukanie
Uporałem się dzisiaj ze stukaniem:) Okazało się że mimo sprawdzanych amortyzatorów na stacji okazały się dobre bo ponad 70 % to podmieniłem z tej strony co stukało i cisza:):):) amorek poszedł na gwarancje ale nie wiadomo czy uznają...
Panowie pomóżcie
Czy istnieje takowe zawieszenie gazowe które pasowało by do 1L?
Szukam i szukam i chyba wychodzi na to, że naprawdę nie potrafię szukać w sieci
kamko pisze:Dzięki Wujku) A czy będzie można nimi regulować wysokość bądź sztywność? Jednak nie umiem szukać w necie hehe
Ty szukasz amorkow gazowych czy airride-a? To co Ci kolega podal to zwykle amortyzatory ktore zamiast oleju maja gaz. Za ta cene nie sadze ze mozna nimi regulowac sztywnosc i wysokosc