Witam, ja już pisałem kiedyś w sprawie hamulców w innym temacie. Chodziło o to, że przy wymianie rozrządu zaślepili mi EGR i hamulce zrobiły się słabe, ale odślepiłem EGR i to nic nie dało. Może tragedii nie ma, ale na luzie są strasznie słabe. Coś z podciśnieniem nie tak jest, bo dziś np miałem 3 tys obr. zahamowałem i hamulce słabo tak jakby ciśnienia brakowało. Co to może być? Może gdzieś źle wężyk podciśnienia podpieli? Bo wcześniej hamowało się elegancko.
Pozdrawiam
Ok dzięki sprawdzę Wiem, że na pewno luźne są przewody na takim bodajże trójnika obok N18, bo już spadł mi raz jeden.
[ Dodano: 2013-03-22, 19:00 ] marek_igor, miałeś rację. Przewód od pompy vacum do serwa, przy pompie był dość luźny ale już to zrobiłem. Drugi przewód podciśnieniowy ten najcieńszy co wychodzi chyba od N238(?) i idzie do takiego trójnika przy N18 jest aż do gumy zdarty i pewnie też ma nieszczelność. Przydałoby się go wymienić Taki może być?
http://allegro.pl/przewod-podcisnienia- ... 20824.html
jedno ASO drugiemu nierówne. Jak wymieniałemn turbo, chciałem kupić nowe nakrętki ok 15sztuk (turbo+kolektor itd) w ASO Seata mi zaśpiewali 7.50 zł za sztukę, pojechałem do VW/Audi i kupiłem po 1.80zł za sztukę.
Koledzy mam problem.... często podczas jazdy "atakuje mnie kontrolka w kółku z !" czyli ręczny bądz hamulce, kiedyś jak dolałem płynu hamulcowego i ustało ,ale ostatnio się nasiliło .... nie idzie jeżdzić bo co 10 sek piszczy.... 2 sprawa to fakt ze tylne tarcze mam tragiczne i chcę teraz je wymienić , jakie tarcze hamulcowe polecacie ? chodzi mi o Tolka 1.6 z 1999 ,wiadomo jak nowe tarcze to i klocki, liczę na waszą pomoc koledzy ! pozdrawiam i do usłyszenia. !
Według mnie propozycją rozsądną cenową to Kraft (120-130 zł komplet), z propozycji droższych to tarcze Bremo i np. polskie klocki Breck (za ok. 160 zł).
Do wymiany potrzebujesz maszynki do wkręcania lub chcesz się męczyć domowymi sposobami. Zwróć uwagę na przewody, przy takim rocznik stan elastyczny przewodów zazwyczaj jest tragiczny.