Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Logujesz za dużo grup za jednym razem, rób max 2, do tego zastanów się czego oczekujesz, a nie loguj co się da. Poczytaj tez jak się robi logi dynamiczne. Zawsze (oprócz sprawdzania czujników temp.) logujesz na rozgrzanym silniku, czyli min. 80st.

Z logów wynika tylko, że:
- Egr (stat. 003) jest zaślepiony
- Turbina (stat. 011) słabo dmucha - sprawdź sterowanie lub zrób log na rozgrzanym silniku
Michal
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Dawid1992P »

Hmm w VwTool pokazało błąd n75 natomiast w vagu nie. CO o tym sądzic?

Jakie kanaly zlogowac ? tylko ten 11 czy jeszcze jakis odnosnie turbo

PS. SOry za takie bledy ale dopiero zaczynam uzywac vaga
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Dawid1992P pisze:Hmm w VwTool pokazało błąd n75 natomiast w vagu nie. CO o tym sądzic?


Jeżli skasowałeś błąd to znikł.

Jakie kanaly zlogowac ?


A co chcesz sprawdzić?

Statyczne: 000BS- kąt, 001 - dawka, 004BS - regulacja kąta, 011 - turbina, 013 - korekcje wtrysków.

Zrób porządny statyczny 011 i 011BS, jeżeli nie zostanie osiągnięte dolne ciśnienie doładowania to prawdopodobnie podciśnienie nie zasysa sztangi gruchy max do środka - sprawdź wartość podciśnienia na gruszce, wężyki i n75. Inna możliwość to zacięta sztanga lub dziurawa membrana w gruszce, przestawiony ogranicznik lub stojąca w poz. min. doładowania geometria w turbinie, ubytek materiału w kole kompresji części zimnej...
Michal
l
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

lenio, logujesz za dużo grup na raz - spada przez to próbkowanie, jak dla mnie kierownice w turbinie stoją w pozycji max. doładowania, ma to też jak widać db strony bo turbina osiąga ciśnienie zadane już od 1800obr. ;)
Michal
l
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

szymekgd, a ogólnie jak to wszystko wygląda, turbo nie przeładowuje ?
Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

lenio, geometria stoi w pozycji max doładowania i przeładowanie jest od 2000obr.
Michal
l
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

szymekgd, czyli turbawka do czyszczenia raczej ?
Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

lenio, raczej, możesz rozpiąć sztangę od turbiny i sprawdzić ruch kierownic.
Michal
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Szczęścia to ja nie mam z tym samochodem, geometria praktycznie w ogóle nie pracowała, bo był pęknięty wężyk przy samej gruszce.

Poniżej log 011 dynamiczny i w bs tylko trzeba przewijać.
Widać, że jest blisko przeładowania, robiłem test i próbowałem poruszać sztangą przy pomocy strzykawki i na oko to chodzi dobrze, ale podczas jazdy to już są gorsze odczucia...

Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_119332.html
ODPOWIEDZ