[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

Jak ściągniesz tą plastikową osłonę to będziesz widział koło od wałka rozrządu a na wale jeśli sami robili znaki to też zobaczysz. Ale jeśli rozrząd jest przestawiony np. o jeden ząbek na pasku to nie wiem czy to zauważysz.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

A nie prościej vagiem sprawdzić, wartość 255 (poza zakresem) będzie oznaczać przestawiony o min. ząbek.
Michal
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

No tak też ale kolega chciał chyba organoleptycznie ;-)
l
lukaszn1992
Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2013, 19:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: lukaszn1992 »

koledzy dzisiaj przy tym mrozie bardzo trudno bylo odpalic tak jakby wogole swiece nie grzaly ktory przekaznik odpowiada za grzanie swiec zebym mogl to sprawdzic?
Łukasz
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

109 jak się nie mylę. Żeby sprawdzić to bierzesz albo taka próbówkę z kablem do masy na 12V albo żarówkę w oprawce z kablami też na 12V. Ściągasz kable ze świec jeden kabelek do masy a drugi w listwę od świec i prosisz kogoś żeby włączył zapłon. Jak żarówka się zaświeci to przekaźnik daje napięcie na świece. A jak chcesz sprawdzić świece to kablem od + na aku i po główce świecy - jak iskrzy to niby świeca grzeje - ale jak grzeje to już inna sprawa
l
lukaszn1992
Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2013, 19:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: lukaszn1992 »

a jesli swiece grzeja to jaki moze byc problem dodam ze przy takim dlugi kreceniu puszcza bialego dyma z tylu ??

[ Dodano: 2013-03-18, 10:27 ]
dodam jeszcze ze kat wtrysku 55 dawka na nastwaniku na cieplum silniku 2.8-3.0
Łukasz
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

Kąt początku wtrysku musisz sprawdzić Vag-iem powinien być pomiędzy 49-53 jeśli dobrze pamiętam. Może jeszcze masz za małą dawkę startową paliwa
l
lukaszn1992
Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2013, 19:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: lukaszn1992 »

ktak jak pisalem kat poczatku wtrysku jest 55 sprawdzany vagiem a jesli chodzi o dawke startowa to moim kablem nie moge sie zalogowac na 12233
Łukasz
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

a to sorki. Może cofa Ci się paliwo/
l
lukaszn1992
Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2013, 19:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: lukaszn1992 »

w wezykach nie ma powietrza niby

dopoki temparatura nie wzrosnie powyzej 3C jak swice nie grzeja to wtedy na pol obrotu pali
Łukasz
ODPOWIEDZ