[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

I pięknie ;-)
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: vwir »

daniond pisze:Wystarczyło ruszyć ręka dźwignię klapki gaszacej. Dziekuje bardzo za pomoc. Pozdrawiam

To dość wyraźny znak, że powinieneś wyczyścić EGR.
P
PIOTREK52125
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 31 sie 2012, 17:25

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: PIOTREK52125 »

daniond, egr obowiazkowo do czyszczenie a ciekawe co będzie głębiej ? kupa g...a :shock:
d
daniond
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 26 sie 2010, 20:06

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: daniond »

Co masz na myśli pisząc a ciekawe co będzie głębiej? Najczęściej tankuje na Orlenie, więc ropa nie powinna być najgorszej jakości. Na wiosnę przeczyszcze EGRa
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Kitaj »

daniond pisze:Co masz na myśli pisząc a ciekawe co będzie głębiej?


Kolektor dolotowy i kanały w głowicy...
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
m
mat_282
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:50

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: mat_282 »

Witam. Oto mój problem. Silnik to 1.9Tdi AHF 110km. PO wymianie pompy wtryskowej silnik ciężko odpala i jest strasznie słaby. żeby cokolwiek pojechał to 3/4 pedału musi być wciśnięte. Czy może być to spowodowane złym ustawieniem kąta wtrysku?? Czy przyczyna może również być to ze pompa pochodzi z ASV a u mnie jest AHF??
„Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy”
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

Kat wtrysku i dawkę paliwa sprawdź.
Michal
m
mat_282
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:50

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: mat_282 »

Zaraz jadę do mechanika i będę widział co zdziałał. A co z różnicami w oznaczeniu silników AHF/ASV - może to mieć jakiś wpływ czy pompy są takie same?
„Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy”
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: ghul17 »

sprawdz czy rozrząd dobrze ktos poskładał no i najelpiej kup kabel OBD i sam zdjagnozuj dawke paliwa i kąt wszystko na forum jest co i jak
m
mat_282
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:50

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: mat_282 »

ghul17 pisze:sprawdz czy rozrząd dobrze ktos poskładał no i najelpiej kup kabel OBD i sam zdjagnozuj dawke paliwa i kąt wszystko na forum jest co i jak


Czy da się sprawdzić ten rozrząd bez rozbierania wszystkiego?? Wystarczy tylko zdjąć te plastykowa osłonę i będzie widać wszystko?? Kabel mam i jak będę miał auto to sprawdzeń tylko coś mi opornie się łączy z autem a jak się już połączy to często pojawia się komunikat ze znów próbuje się połączyć. Program to polski vag 4.9 bo inne mi nie działały:(
ODPOWIEDZ