Co do wad o które pytasz - ja ich nie znam i nie zamierzam pisać że są jakieś. Staram się tylko pokazać że są to silniki bliźniacze i mają baaaardzo podobny osprzęt (dwumas, przepływka, dodatkowa pompka cieczy, zmienna długość kolektora, system dogrzewania katalizatora, rozrząd, układ chłodzenia - pompa, napinacze paska klinowego, przepustnica chłodzona cieczą, tempomat). Ty natomiast kupiłeś AGZ (w sumie nie wiem dlaczego skoro tak wychwalasz AQN) i narzekasz że "nie jedzie". Dla mnie zbiera się bardzo dobrze, choć wiadomo że apetyt rośnie w miarę jedzenia i zawsze przydałoby się trochę więcej mocy niż już jest.
Jechałem natomiast Tolkiem z AQNem na pokładzie i nie mogę powiedzieć, żeby się jakoś odczuwalnie lepiej zbierał. Dodam tylko, że cewki do AQNa trzeba brać nowe, a do AGZ jak padnie używka wystarczy w zupełności, co moim zdaniem wychodzi dużo taniej.
No i telepka - jest tu i tu. Taki urok V5, że ciężko jest wyważyć i z biegiem czasu zaczynają telepać na wolnych obrotach. Jak Ci to tak bardzo przeszkadza to zmień sobie obroty biegu jałowego na trochę wyższe.
mariusz88, No tak, bo wchodzi całe 0.5l więcej
