kolego ja ze swojego doświadczenia powiem tak, padła mi cewka, na szczęście na każdą świecę jest jedna oddzielna więc kosztowało mnie to raptem około 80 zł za nową część, na forum któremuś z użytkowników padła cewka w wersji 150 KM a tam nie wymienisz 1 szt więc kupujesz całą cewkę która kosztuje około 400-500 zł nowa z tego co pamiętam, tu masz cewkę pojedyńczą do wersji 170
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-seat- ... 50652.html a tu cewka do 150
http://allegro.pl/071905106-cewka-zaplo ... 47240.html podałem linki do używanych części tylko po to żebyś zobaczył na foto jaka jest różnica, co do łańcuszka to ja mam około 230000 na liczniku a tak naprawdę to kto wie i jak na razie łańcuszka nie słychać i wszystko chodzi tiptop, przy zakupie to wiadomo zobacz czy nie ma przedmuchów , w internecie znajdziesz jak to sprawdzić, zobacz czy działa dodatkowa elektryczna pompa płynu chłodzącego, standardowo czy nie falują obroty, czy równo ciągnie nie szarpie, najlepiej na zimnym silniku obsłuchaj czy nie stuka puka albo czy łańcuszek się nie odzywa, czy nie dymi na niebiesko itd , jeżeli chodzi o dwu mase to jak będzie z ną coś nie tak to będzie słychać aczkolwiek jest na to recepta, bo nie tak wielkim kosztem zmieniasz na jednomas i masz z głowy...., z różnic pomiędzy jednostką 150 i 170 dla mnie dużym plusem jest to, że w wersji 170 konnej nie masz kabli od cewki do świecy, a więc oszczędzasz około 300zł, bo tyle trzeba zapłacić za kable BERU do wersji 150km, a jeśli planujesz gaz i coś będzie szarpało to pierwszy element jaki gazownik każe wymienić, i z tego co mi wychodzi to wersja 170konna spala mniej, chyba ze względu na to że AQN ma zmienne fazy rozrządu natomiast AGZ nie, przynajmniej na to wychodzi z informacji, które wygrzebałem w sieci, więcej na ten temat masz w temacie
viewtopic.php?t=7350