Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:Od 2000obr jest przeładowanie na maxa. Gdyby podciśnienie szwankowało to by doładowania nie było, więc do sprawdzenia n75 oraz jego podłączenie - może go ominąłeś i cały czas jest max podciśnienie na gruszce, grucha - może nie odbijać, turbina - stojąca geometria, źle złożona lub spięta z gruchą.


A to chyba dalej problem z zapieczonymi kierownicami, jakiś czas temu sprawdzałeś mi logi. Także pewnie dalej to samo, nie udało się rozruszać. Jak zdejmuję wężyk z N75 i zakładam to jednak sztanga chodzi, ale ręcznie ciężko. Jak będzie cieplej rozbiorę turbo i wyczyszczę :) A co z tym twardym hamulcem może być? Jak stoję i wcisnę ze 3 razy pedał to jest twardy, że prawie nie da się go nacisnąć i tylko klika coś.
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Zrobiłem logi, ale wygląda, że przepływka jest dobra, a ja dalej nie mogę przekroczyć 3100 obrotów na 5 biegu.
Nie wiem czego się przyczepić, ma ktoś jakiś pomysł co można sprawdzić ?
Dawka paliwa nadal mi skacze i jakoś tak dziwnie zaczął odpalać(obroty podskakują spadają i wszystko się trzęsie). Nie powinno to wpłynąć na maksymalną prędkość ?

III bieg

http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_113699.html
IV bieg

http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_113700.html

Jak odpiąłem wtyczkę od przepływki to na jedynce czułem jak by lepiej się zbiera(wyrywa), ale na pozostałych biegach to już muł gorszy niż z podpiętą wtyczką.
s
spec
Forumowicz
Posty: 842
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: spec »

Ktoś mógłby rzucić okiem na moje logi:

03 http://vaglog.rtnet.pl/mdamian86_114598.html
11 http://vaglog.rtnet.pl/mdamian86_114597.html

Dziwne ale auto nie wpada w tryb awaryjny. Da się wywnioskować czy zaworek czy jednak turbina do czyszczenia?
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Moim zdaniem przepływka lekko tnie ale może to być przez przycinające się VNT. Patrzyłeś ręką jak chodzi sztanga?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

kornat pisze:Patrzyłeś ręką jak chodzi sztanga?


Jeżeli nie była ruszana to pewnie słabo bo przeładowuje od samego dołu...
Michal
s
spec
Forumowicz
Posty: 842
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: spec »

Patrzyłem, chodzi bardzo ciężko. No nic trzeba zdjąć i wyczyścić.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

spec, a rozpinałeś gruszkę od dźwigni?
s
spec
Forumowicz
Posty: 842
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: spec »

Nie rozpinałem ale wątpię, że przy moim szczęściu będzie to tylko gruszka :)
f
fedrus
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 29 kwie 2012, 20:24

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: fedrus »

Witam.
Mam silnik ALH 90 KM, bez modów (na razie). Zrobiłem logi dynamiczne i w oczy rzuca się ciśnienie doładowania (grupa 011) - w zakresie obrotów 1900-3000 ciśnienie jest sporo ponad normę, w pozostałym zakresie (zarówno poniżej jak i powyżej) w okolicach normy. Dodam, że wg mnie silnik ma dość słabe osiągi, dlatego załączam również inne grupy - może dla tych co niejedne logi widzieli będzie jasne co i jak.
Grupa: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/c1745543_115777.html
Grupa: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/c1745543_115778.html
Grupa: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/c1745543_115779.html
Grupa: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/c1745543_115780.html
Grupa: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/c1745543_115781.html
Silnik nie wpada w notlauf. Zużycie paliwa do 5,5 l/100 km w cyklu mieszanym.
Jeżeli potrzebna jeszcze jakaś grupa to zrobię.
Czy takie ciśnienie grozi uszkodzeniem turbiny ?

Z góry dziękuję.
pozdrawiam
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

fedrus pisze:Zrobiłem logi dynamiczne i w oczy rzuca się ciśnienie doładowania (grupa 011) - w zakresie obrotów 1900-3000 ciśnienie jest sporo ponad normę, w pozostałym zakresie (zarówno poniżej jak i powyżej) w okolicach normy.


fedrus pisze:Silnik nie wpada w notlauf.


Jest przeładowanie, ale pewnie trwa za krótko na tryb awaryjny, znając życie masz przycinającą się geometrię w tym zakresie obrotów - jak przytrzymasz obroty przez dłuższy czas to nie odcina? Nie zaszkodzi przegonić auta żeby przepalić i usunąć nagar.
Michal
ODPOWIEDZ