Obrotomierz się podnosi, dzisiaj zauważyłem. Koszt nowej cewki 130zł (wliczona zniżka).
Jedynym wyjściem jest pożyczenie cewki lub sprawdzenie tej na innym aucie dam znać jak sprawdzę
Podepnę się pod temat bo nawet nie mam pomysłu gdzie szukać przyczyny.
Problem wygląda tak że autko ciężko odpala jak jest zimne trzeba długo kręcić a jak już zaskoczy to nie od razu wskakuje ssanie (to znaczy obroty są w granicach 800 obr/min) i dopiero po chwili wskoczą na ok 1200 tylko po to żeby po ok 30 sekundach w dosyć szybkim ale nie gwałtownym tempie spaść znów do normy (ok 800obr/min). podobnie dzieje się jak autko postoi powiedzmy godzinkę i znów nie może złapać nawet wolnych obrotów (tyle że wtedy ssanie się nie włącza). Odpalane na ciepło raz za razem pali normalnie bez problemu. Problem zaczął się wraz z nadejściem zimy, jeździ normalnie, nie szarpie moc też w normie spalanie również.
Wskazania obrotów odczytane z obrotomierza (czyli orientacyjne). Silnik 1.8 20v r.prod 1999 oznaczenie bodajże AGN. Gdzie szukać przyczyny tej usterki bo jest to dosyć drażniące?
Kolego podłącz auto pod kompa i pewnie się wyjaśni o co chodzi. Wg mnie usterka wskazuję na awarię czujnika cieczy chłodzącej, sprawdź go i będzie wiadomo czy to to.
Pendzik pisze:Kolego podłącz auto pod kompa i pewnie się wyjaśni o co chodzi. Wg mnie usterka wskazuję na awarię czujnika cieczy chłodzącej, sprawdź go i będzie wiadomo czy to to.
Że niby jakimś błędem powinno "wysypać"?
U mnie czysto, a problem mam bardzo podobny, tj. długo go musze kręcić na zimnym aby zaskoczył.
Pendzik pisze:Kolego podłącz auto pod kompa i pewnie się wyjaśni o co chodzi. Wg mnie usterka wskazuję na awarię czujnika cieczy chłodzącej, sprawdź go i będzie wiadomo czy to to.
Że niby jakimś błędem powinno "wysypać"? U mnie czysto, a problem mam bardzo podobny, tj. długo go musze kręcić na zimnym aby zaskoczył.
U mnie bledow brak. Dodam jeszcze ze problem wystepuje tylko jak jest minus na zewnatrz i czym nizsza jest temp. Tym auto gorzej pali a obroty sa nizsze. Ostatnio jak stalo w cieplym garazu to problem w ogole nie wystapil zapalil od razu i trzymal dosyc dlugo ssanie.
witam
podepne sie pod temat mam problem z odpaleniem auta na ciepłym silniku; rano wsiadająć do auta odpala dołownie od obrotu ale jak zgasze juz ciepły i powiedzmy chce odpalić za 30 minut to jest problem, pomaga wcisniecie pedału gazu; błedów w vagu nie ma, swiece wyminione kable wysokiego napiecia tez
Witam,
Na poczatek chcialbym zaznaczyc ze przeszukalem juz mase postow na temat problemow z odpalaniem w niskich temperaturach ale zaden z nich mi nie pomogl, lub nie pasowal do mojego problemu.
Problem polega na tym ze auto nie odpala bez pomocy pedalu gazu na przy temperaturze mniejszej niz 3 stopnie. Jesli odpalam go po raz pierwszy z rana wystarczy ze minimalnie doslownei na ulamek sekundy wcisne gaz przy odpalaniu i od razu puszcze to auto normalnie odpala i trzyma dobre obroty, jesli tego nie zrobie to czasem zalapie i momentalnie gasnie a czasem nic. Nie wiem czy jest cos przyblokowane czy cos. Dodam od razu ze swiece zostaly juz wymienione. Kiedy auto juz sie nagrzeje lub temperatura na dworze jest ok 6 stopni w zwyz auto pali normlanie bez potrzeby uzywania pedalu gazu. Czy ktos sie kiedys spodkal z takim problemem? Co to moze byc?
Z gory dziekuje.