kup nowy steerownik albo pompe ze sterownikiem o tych nr
moja pompa byla dobra takzen ie pamietam jaki mam nr zobacz wyzej jak taki sam odsprzedam ci ja
No niestety ty masz na koncu literke G a ja mam P wiec sterownik jest inny.. po za tym chcialbym go sam sprobowac naprawic bo jak kupie uzywke z innego to tez nie wiadomo ile pochodzi.. a czytalem ze to jest proste do zrobienia.. tylko mam problem sciagnac pokrywe z tego sterownika zeby dostac sie do plytki.. niewiem czy jest jakis patent czy poprostu trzeba po obwodzie rozcinac... niby sa zatrzaski ale wszystkie polamalem i dalej nie da sie ustrojstwa sciągnac..
[ Dodano: 2013-02-21, 12:15 ] a tak na marginesie to jak odpowietrzyles pompe ABS po jej wymienie?? byles na jakims serwisie czy jak? bo slyszalem ze samemu tego nie da sie zrobic
Co Wy wszyscy macie z tym odpowietrzaniem pompy, to nie wiem... Standardowo, jak zawsze, w dwie osoby (jedna pompuje, druga odpowietrza) i odpowietrza się idealnie. Można vagiem, ale wtedy obydwa przednie koła muszą być w powietrzu (tak czytałem na jakimś forum).
A jaki masz błąd, że ją rozbierasz? Bezpieczniki na akumulatorze sprawne i nie zaśniedziałe? Gdyby się okazało, że musisz wymienić to szukaj z literką Q - będziesz miał przy okazji EDS.
tak tylko spytalem bo slyszalem ze trzeba to zrobic przez serwis no ale jesli mowisz ze da sie normlanie to super.. dobrze wiedziec..blad mi wywala 1276 Pompa hydrauliczna ABS-V64
sygnał poza wartościami granicznymi i wszystko jest ok kontrolka gasnie po przekreceniu kluczyka z tym ze Abs zaswieca sie po przejechaniu 20km/h czujniki w kolach sa ok poniewaz na vagu czyta predkosc z kazdego kola.. styki sa ok czyscilem wszystko.. po za tym gdyby to byly styki to wydaje mi sie ze kontrolka by sie swiecila odrazu... a ten sterownik z literka Q bedzie pasowal ?? nie trzeba nic przekodowac?
Jeśli od takiej samej wersji silnikowej to nie musisz robić nic. Jeśli od innej to przekodowujesz na swój silnik. Ale to musisz zrobić bez względu na to, czy kupisz P czy Q. Poszukaj w dziale DIY, opisałem wszystko dokładnie.
A odnośnie błędu. to dropsik9977 miał podobne problemy i ustały po wymianie gniazda bezpieczników na akumulatorze. Wszystko tam musi mieć idealny kontakt, tak samo jak we wtyczce na pompie.
mhm dzieki wielkie za info.. bede probowal zalozyc spowrotem ten moj sterownik po malej poprawie lutow (2 mi sie nie podobaly) bo udalo mi sie go otworzyc wkoncu zobaczymy czy bedzie chulac..
[ Dodano: 2013-02-24, 14:24 ] No i udalo sie Panowie <JUPI> po poprawie lutow i wyczyszczeniu calej puszki przy aku Abs spowrotem działa teraz mnie czeka ciut gorsza naprawa a mianowicie zapieczone kierownice w turbince.. jeszcze raz dzieki za pomoc