Teraz mam h7 Philips Night Guide, świecą naprawde dobrze, fajnie wygladają polecam je ze względu na cena/jakość a do tego są double life, wcześniej miałem Philips Gt-150 świeciły super ale dość krótko.
polecam w 100%. Żarniki 4300K H7R R(to taka przesłonka dzięki, której nie razi innych użytkowników dróg I SIĘ SPRAWDZA!!! )
Jesli decydujecie sie na xen to nie kupujcie tego taniego badziewia, lepiej pozbierać chwilkę dłużej i mieć coś pożądnego.
Porównywałem HID z moim zestawem i naprawdę jest przepaść między nimi.
kristof widział na żywo więc wie jak to świeci
W długich i halogenach mam bluevision, które również bardzo polecam do mijania bo jeździłem już na wszystkich philipsach i jakoś blue najbardziej przypadł mi do gustu.
Tutaj możecie trochę poczytać i porównać sobie philipsa:
Ja u siebie mam założone ksenony w oryginalnych lampach, żarnik D2S Philipsa bez paska.
Musiałem przerobić oryginalną przysłonę żarówki wewnątrz lampy bo była trochę za krótka i żarnik nie wchodził, no i na dekielkach trzeba było jakoś zamontować przetwornicę.
W związku z tym, że w Toledo jest mało miejsca wybrałem przetwornicę złożoną z dwóch elementów i zamontowałem wszystko na dekielku od zewnętrznej strony.
Przerobienie (przewiercenie i rozpiłowanie) dekielków zabrało mi około 30 minut, potem będzie nam potrzebna tylko plastikowa, elastyczna opaska zaciskowa i dobry silikon, żeby wszystko zaizolować.
Wrzucę fotki jak znajdę chwilkę na zrobienie zdjęć przeróbki
Fotki do oglądnięcia w dziale "moje toledo" w moim opisie...
Zasada jest taka, że lampy muszą być opuszczone do końca (przy elektrycznej regulacji). Jeżeli jedziesz obciążony to warto dodatkowo sobie obniżyć imbusem lampę jakieś 1,5 obrotu (manualnie).
Jak na początku jeździłem na normalnie ustawionych lampach to ludziska mi mrugali, żebym wyłączył "długie". Po opuszczeniu lamp jak ręką odjął a widoczność od mojej strony się nie pogorszyła. Prawda jest taka, że żarniki ksenonowe w lampach bez soczewek, ładnie rozpraszają światło lustrem - tylko lustro trzeba trochę obniżyć bo nie jesteśmy sami na drodze.
Dodam, że jak do tej pory (prawie dwa lata) nie miałem problemu z policją. Tylko jak jadę na przegląd to montuję standard ale to zajmuje 2 minuty.
P.S. Trzeba pamiętać, że żarnika nie kupisz na pierwszej lepszej stacji i w razie awarii wozisz ze sobą jakiś zapas albo masz oryginalny komplet na wymianę.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2008, 21:02 przez Pedritos, łącznie zmieniany 4 razy.
PAMIĘTAJ O INNYCH!!! http://www.poltransplant.org.pl/ow.html
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Jak wskazówka od temperatury się nie spionuje - NIE BUTUJ,
Jak butowałeś to od razu NIE GAŚ