1300 zł za taką naprawdę z materiałami (uszczelka pod głowicą, nowe śruby, panewki itd.), ze "zregenerowaną" głowicą to dobra cena.
Rozumiem, że nowy pasek rozrządu i napinacz również był zamontowany plus nowy płyn.
Sam rozrząd (pompa, pasek, napinacz) to koszt ok. 250 zł, uszczelka głowicy ok. 60 zł, śruby kolejne 50-60 zł, "płynna uszczelka" do miski olejowej ok. 30-40 zł itd.
Za samo planowanie głowicy płaci się ok. 50-70 zł.
Jeżeli masz większy przebieg dobrze byłoby wymienić hydrauliczne popychacze, a po naprawie stosować olej dobrej jakości (markowy półsyntetyk lub nawet syntetyczny 5W40).
Czysto teoretycznie dobrze byłoby jeszcze raz wypłukać układ chłodzenia i olejowy - nie ma możliwości żeby do kanałów olejowych i wodnych nic się nie dostało.
Przy takim "braniu" oleju nie ma wyboru, znaleźć mechanika który zrobi to w rozsądnych pieniądzach.
Na razie musisz kupić bardziej lepki olej np. 15W50
http://allegro.pl/olej-petronas-syntium ... 43586.html
Oleje Petronas ze względu na małą popularność marki można kupić często w marketch np. Tesco, Real w obniżonej cenie ok. np. 5w40 4litry za 70 zł