[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Lokalizacja: Puszcza Mariańska

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Antek1987 »

jaceksteel, gratki kresek :-) skąd dorwałeś pompę 11 i ile Cię kosztowała jak można wiedzieć, może być PW :-)
j
jaceksteel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 07 maja 2010, 16:46

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: jaceksteel »

Pompa kosztowała mnie 800zł i widzę że w miarę zdrowa jest, bo dobry wynik ;-) a dorwałem ją od gościa z forum passata. Fajnie zapitala, trakcji zbytnio na dwóch pierwszych biegach nie ma, ale za to 3,4,5 ciągnie jak szalony :-D
Awatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Lokalizacja: Puszcza Mariańska

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Antek1987 »

jaceksteel, to nie dużo zapłaciłeś.
j
jaceksteel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 07 maja 2010, 16:46

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: jaceksteel »

Udało mi się, akurat była z moich okolic to sam po nią pojechałem;)
Awatar użytkownika
Scyzor
Forumowicz
Posty: 134
Rejestracja: 08 lis 2011, 14:54
Auto: VW Golf 3 Variant
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Belgia

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Scyzor »

Fajnie wyszło jak na ten setup. Dobry wynik ! Wyobrażam sobie jak to jeździ przy tej masie.

Czy wiesz może jakie dawki i doładowanie? Posiadałbyś może logi?

Jak z dymem przy tym momencie i mocy?

Dopytuje się tak bo szykuje się u mnie podobny setup w moim 1L : 11, 230, g60/vr6, wałek sdi, 1749v/vc. Wszystko czeka już na stole do montażu.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Roxon40 »

No jest moc :) Dobry wynik.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
j
jaceksteel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 07 maja 2010, 16:46

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: jaceksteel »

Logów nie posiadam i nie mam mozliwosci zrobienia. Doladowania nie znam, ale w najbliższym czasie będe zakładał wskaźnik boostu i wtedy będe wiedział co i jak. Dymu nie zauważyłem, wiesz, jest zimno, chłodnego powietrza jest pod dostatkiem i dlatego nie dymi, zobaczymy latem. Czekam jak założę 17 koła i zobaczymy jak fura się zbieram, bo na zimie zbytnio nie ma trakcji :-D
Awatar użytkownika
Scyzor
Forumowicz
Posty: 134
Rejestracja: 08 lis 2011, 14:54
Auto: VW Golf 3 Variant
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Belgia

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Scyzor »

Szkoda, bo logi pokazałyby jak zrobiony był program. Jeżeli Mirass robił Ci program to można przypuszczać że lane wiadrem :mrgreen:

Ale mając już np 3.6v napięcia przy 2tys obr to lanie kończy się wcześnie. Coś kosztem czegoś. Moc na kole zamachowym praktycznie stoi od 3400-3500obr.

Gdybyś poprosił go o pokazanie mocy na kolach to ta by była spadkowa od 3400-3600obr w górę.

Na takim programie masz wtedy dużo momentu obr i zrywa przyczepność ale w górnych partiach obrotów pow. 3.5tys auto słabnie.

Jeżeli możesz to zrób pomiar czasowy np na czwartym biegu od 1500 do 4000obr na płaskim.

Z drugiej strony rozumiem tunera, turbo na kole 49mm nie jest wydajne przy wysokich obrotach, taka ich natura...
l
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Kętrzyn

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: lenio »

Koledzy czy po wymianie dwumasy na G60 jechać do tunera aby poprawić coś w programie czy zostawić tak jak jest. 137 KM/330 Nm . Co poprawić żeby elegancko cykało ?
Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Roxon40 »

Po wymianie dwumasy na G60 mocy ci nie przybędzie. Jedynie możesz jechać, jeśli wiesz że tuner specjalnie zmniejszył moc bo wiedział że masz padniętą dwumasę, choć podejrzewam że gdyby widział że dwumas ma się ku końcowi to programu by nie robił.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
ODPOWIEDZ