niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
k
kikan82

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: kikan82 »

to jest różnie właśnie. Raz się odpali i wczoraj testowałem i nie puszczał niebieskiego dymu i nie było odcinki do 5 tys obrotów le za chwile już do 3,5 i odcięło już nie miał siły. ale jak już się dokładnie zaczyna dziać to co pisałem to odcina przy 2.5 i jest biało niebieski dym przy dodaniu gazu.
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: Szymek08 »

Na moje to turbo do czyszczenia i porządnego złożenia....
k
kikan82

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: kikan82 »

Proszę bardzo zrobiłem logi. Prawie w każdym są obroty 3-3,5 tys bo dalej nie chciał iść. Dzisiaj rozmawiałem z mechanikiem od grupy VAG powiedział że wszystko wskazuje na pompę .... Proszę o ocenę logów.

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wiemarcel2_111735.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/wiemarcel2_111736.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/wiemarcel2_111737.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wiemarcel2_111738.html
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: szymekgd »

kikan82 pisze:Dzisiaj rozmawiałem z mechanikiem od grupy VAG powiedział że wszystko wskazuje na pompę


Przestań...

kikan82 pisze:Proszę bardzo zrobiłem logi.


Turbina lub jej sterowanie świruje, w 010 log bez wciśniętego gazu, w 011 ciśnienie skacze, 003 - zrób najpierw porządek z ciśn., 008 - jakbyś go zrobił z 001 to by było widać jaki ogranicznik dawki zadziałał, zakładam, że przepływka.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2013, 08:47 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.
Michal
k
kikan82

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: kikan82 »

1.jak sprawdzić dokładnie doładowanie turbiny?
2. Co dokładniej z tym ciśnieniem że skacze?
3. log 008 i 001 postaram się dostarczyć jeszcze może dzisiaj
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: szymekgd »

1,2. Vacumetrem lub logująć, ale u Ciebie doładowanie jest niestabilne, więc albo padło sterowanie turbo: wężyki, grucha, n75 lub kierownice powietrza się przycinają.

3.Pamiętaj,że musi wpaść w tryb awaryjny.
Michal
k
kikan82

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: kikan82 »

koledzy jak i czy da rade samemu wyczyścić układ zasilania paliwem? bo ostatnio się okazało ze podczas podróży więcej niż 80 auto nie chciało iść i szarpało jak nie dawno było to opisywane i maksymalnie do 2 tysięcy nie więcej paliwo dochodzi do pompy z przerwami filtr był czyszczony....
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: szymekgd »

kikan82, możesz spróbować chemię, np. stp wlać.

Zrób na rozgrzanym silniku log statyczny 013 -korekcje wtrysków, 001 - dawka paliwa, 004 - kąt wtrysku
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: vwir »

kikan82 pisze:koledzy jak i czy da rade samemu wyczyścić układ zasilania paliwem? bo ostatnio się okazało ze podczas podróży więcej niż 80 auto nie chciało iść i szarpało jak nie dawno było to opisywane i maksymalnie do 2 tysięcy nie więcej paliwo dochodzi do pompy z przerwami filtr był czyszczony....

Filtr się wymienia, a nie czyści... Może masz wodę w filtrze i zamarza.
k
kikan82

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: kikan82 »

problem znikną po wymianie filtra i założeniu opasek z śrubą idzie normalnie....:) dziękuje za wyrażane chęci pomocy:) lecz temat nie do zamknięcia ponieważ dla pewności będzie w następnym tygodniu podpięty pod Vag w celu sprawdzenia:)
ODPOWIEDZ