Tego to akurat niestety nie wiem. Muszę sprawdzić.
Dziś doszedł nowy błąd:
Sonda Lambda - G39 nr błędu 525
I oprócz tego ten co jest cały czas:
Regulacja z sondą Lambda nr błędu 537
wymieniłem czujnik temperatury (zamiennik na oryginał) niestety nie pomogło
Wiem o tym, że na każdy błąd może mieć wpływ szereg przyczyn...
A napewno nie będą wszystkie z nich tylko jakaś jedna konkretna...
Dlatego też podaje jakie błędy wyświetlane są po podpięciu do komputera (oraz czym to się objawia w jeździe), aby ktoś mógł doradzić co może na nie wpływać (z racji takiej że błędów jest więcej i może ma to jaką chronologiczną całość). Inaczej gdyby błąd był ciągle stały i ten sam.
Nie rozumiesz. Podałeś same numery. A VAG po tym numerze jeszcze dokładnie specyfikuje, która wersja tego błędu występuje.
I tak np. 00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) rozbija się na:
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Signal too Low
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Implausible Signal
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): No Signal
Dzięki za wyjaśnienia.
Tego już mi mechanik nie powiedział tylko bazował na głównym błędzie i co może na niego wpływać a zagłębić się bardziej w to nie umiał
Mam Toledo 2.0 GTI w benyzynie. Pali strasznie dużo paliwa. Najlepszym przykładem będzie moja trasa Gdynia->Łeba, Łeba->Gdynia. Furka spaliła mi jakieś 27 litrów.. Warto dodać,że strasznie dymi z rury przy dodawaniu gazu. Co może być przyczyną tego spalania ?
Za spalanie najczęściej odpowiada sonda lambda. Uszkodzona lub odłączona może powodować takie spalanie. Krokowiec i przepustnica raczej nie mają tu nic do rzeczy (ps: nie krokowiec tylko zawór biegu jałowego, krokowiec to inna sprawa chociaż oba dziąłają podobnie).
Sprawdź również przepływomierz, aczkolwiek najczęście jego zepsucie powoduje problemy z odpaleniem, utrzymaniem obrotów, duszenie silnika itp.