u mnie nie swiszczy no może troszkę ale dziala bo czuć ale i tak na wiosne daje ją profilaktycznie do przeczyszczenia bo bog wie co po zimie bedzie ;d;d _________________
Przecież ty w zime tylko odpalasz w garażu?
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
kornat pisze:dziubek6, nie chciałbym Cię martwić ale wydaje mi się że turbina ma luzy czyli powoli się kończy. Zloguj auto bo również może sterowanie nią pada.
Trudno, trzeba będzie wymienić to wymienię, ale nie maiłem notalufa jeszcze. logi mam z grudnia.
Gdyby miała luzy to raczej gwizdała by cały czas a nie ze zmienną tonacją, ja raczej obstawiałbym coś ze sterowaniem
Ja jak swojego przegonie 160 po A4 40km to nawet po 2-3 min stania pod domem słychać nawet z 5m taki delikatny jednostajny gwizd turbiny a turbina była sprawdzana pod względem luzów i wszystko było w granicach normy
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
EGR jest i wydaje mi się że jak się załączy to gwizdanie jest jednostajne, ale będę musiał to sprawdzić. Jak znajdę chwilę czasu to zamienię też N75 z N18. Poza tym mam problem od jakiegoś czasu z głośnością pracy silnika. Już kiedyś to opisywałem. Czasami jest tak jak być powinno (i wtedy zrobiłem logi grudzień 2012) silnik pracuje ok szybko wkręca się na obroty, a czasami jakby miał muła, ciężej mu się wchodzi na obroty i przy 2000rpm/min chodzi tak głośno jakby miał już co najmniej 3500rpm/min.