Kolego z całym szacunkiem, ale szukasz dziury w całym - obrotomierz od 6,5 ma czerwone pole raptem na 7 się kończy, a Ty chcesz żeby Ci silnik do 7 kręcił ?
Chcesz go zarżnąć ? Co chcesz osiągnąć ?
Jak silnik dobrze jeździ, zapala od strzała i spalanie w normie to nie szukaj problemów tam gdzie ich nie ma...
Może na początku jak go kupiłeś to było coś spieprzone i dlatego tak wysoko kręcił, a dopiero teraz jest dobrze i odcina przy 6500 rpm bo TAK POWINNO BYĆ przy 8 zaworowym silniku
2.3 V5 AGZ odcina przy 6700 rpm, a skalę ma do 8000 - chyba zepsuty
PS: atari, znajdź mi silnik który ma skalę do 7000rpm, a odcinkę przy np 6000rpm i oczywiście ma w 100% sprawną elektronikę silnika??
"testowałem" wiele aut. Jak obrotomierz ma skalę do "X" rpm to kręci się do "X" rpm a nie mniej czy więcej (wykluczając nieoryginalny licznik rpm)
Jeszcze w żadnym cywilizowanym samochodzie którym jeździłem (a jeździłem kilkunastoma jeśli nie kilkudziesięcioma samochodami różnych marek w rocznikach od 1990 do 2012) NIE dało się "zamknąć" obrotomierza tylko każdy miał zapas min. 500 rpm i każdy z tych samochodów był w 100% sprawny technicznie i oryginalny
Więc nie wiem z jakimi samochodami masz doświadczenia "zamykania" obrotomierza, ale chyba głównie jeździłeś starymi modelami, które wcale nie miały odcięcia, a było takich aut troszkę...
Jaki wtrysk ma ten Twój silnik wielopunktowy czy jednopunktowy?
nie dla frajdy czy do zarżnięcia silnika (tego byśmy nie chcieli) tylko mnie podkusiło, jak chyba każdego we własnym aucie.
