67igor1 pisze:Mogę dodać, że po 24 kkm jest nadal cicho w kabinie.
to żaden wynik , mój 5P ma przejechane 100 tyś , w tym jakieś 60 tyś po świetnych polskich drogach i też nic nie stuka w kabinie , plastiki nie trzeszczą , tylna półka nie dzwoni. zawieszenie jak to w seacie piekielnie twarde , to samo w octavii II miękkie jak amerykańska kanapa , a golf V to fajny kompromis , audi a3 nie porównuję bo to inna liga
zawieszenie jest też trwałe - z tyłu nie było robione nic , z przodu były wymieniane łączniki stabilizatora ( przy 70 tyś) i tylne tuleje przednich wahaczy ( przy 80 tyś) i nic więcej. tak że poczekajmy jak zrobisz swoim jakieś 100 tyś i wtedy pogadamy
a jeszcze do bagażnika może i ma te 550 litrów ale ma bardzo wystające nadkola i nie regularne kształty, bardo wśki i pomimo że mój ma 500 l to napewno więcej walizek na wakacje ja zmieszczę . Toledo do tej pory ( oprócz mojego , ale też nie do końca) było fajnym autem , ze sportowym zadziorem a IV to zwykły nudny dupowóz dla pana 50 +...
i po mimo , że IV na papierze jest największa , to w środku ma odczuwalnie i fizycznie najmniej miejsca
1L dł 4321mm , rozstaw osi 2471, bagażnik 550 l
1M dł 4439mm , rozstaw osi 2513 , bagażnik 500 l
5P dł 4457mm , rostaw osi 2578 , bagażnik 500l
NH dł 4482mm , rozstaw osi 2602 , bagażnik 550l
dane ze str
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
nie podoba mi się , za to genialnym następcą toledo jest leon ST
oczywiście to jest moje zdanie i gust , a o gustach się nie dyskutuje . IV nie jest totalny szitem i jak by mi ktoś go dawał np jako auto firmowe to bym brał i cieszył pałkę , ale sam bym go nie kupił .