[1L] Podwójne ryglowanie zamków - tzw. deadlock

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
B
Barthez

[1L] Podwójne ryglowanie zamków - tzw. deadlock

Post autor: Barthez »

Witam,
chciałbym zrobić w 1L podwójne ryglowanie tzw. deadlock czy ktoś może się orientuje jak się do tego zabrać?
Wymiana centralnego zamków itp wchodzi w grę.
Tylko pytanie jak?
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2015, 12:36 przez Barthez, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[1L] Podwójne ryglowanie zamków - tzw. deadlock

Post autor: remiq »

Barthez, zamki w 1L nie są do tego przystosowane. To jest prosta konstrukcja pamiętająca lata '70, która ma zewnętrzny niezależny siłownik do centralnego i nawet w fabrycznej wersji z centralnym nie ma czujników do takiej przeróbki. Musiałbyś wyrzeźbić montaż zamków od 1M do drzwi 1L.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
B
Barthez

[1L] Podwójne ryglowanie zamków - tzw. deadlock

Post autor: Barthez »

remiq pisze:Barthez, zamki w 1L nie są do tego przystosowane. To jest prosta konstrukcja pamiętająca lata '70, która ma zewnętrzny niezależny siłownik do centralnego i nawet w fabrycznej wersji z centralnym nie ma czujników do takiej przeróbki. Musiałbyś wyrzeźbić montaż zamków od 1M do drzwi 1L.
Mógłbyś mi przybliżyć to jak to mniej więcej trzeba by zrobić?
1M widziałem ale tylko na ulicy wiem że Passat B4 ma tą funkcje.
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[1L] Podwójne ryglowanie zamków - tzw. deadlock

Post autor: remiq »

Barthez pisze:wiem że Passat B4 ma tą funkcje

Z tego, co wiem, to zamki w Passatach B3/B4, Audi 80, Toledo i Golfie mk2/mk3 są takie same.
Podwójne ryglowanie znalazłem w Passatach B5 i wyżej, a one mają zamki podobne (lub te same) co Toledo 1M.
A generalnie to rzeźba duża, bo te mechanizmy są całkiem inne w obu wersjach. trzeba bu ciąć i spawać drzwi, żeby zamek wszedł pod poszycie, przerobić wszystkie cięgna i chyba wydłużyć bolec w słupku. Skomplikowana robota, ale jak masz sprzęt, czas i umiejętności, to działaj.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
B
Barthez

[1L] Podwójne ryglowanie zamków - tzw. deadlock

Post autor: Barthez »

Czas mam umiejętnośći powiedzmy że też - ale sprzetu brak.
Ostatnio sprawdzałem u kumpla w Passacie B4 - wsiadłem do auta zamknął drzwi od zewnątrz - nie dało się ruszyć zamka. Po prostu się nie otworzył od środka.
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[1L] Podwójne ryglowanie zamków - tzw. deadlock

Post autor: remiq »

Barthez, kup na Allegro zamek od Passata B4 i porównaj. Kosztuje 15-20zł na Allegro.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
ODPOWIEDZ