Witajcie
Czy posiada ktoś schemat gniazda w module komfortu odpowiedzialny za sterowanie szyb
Na jakiej zasadzie działa moduł, kojarzy mi sie ze moduł podaje w dość specyficzny sposób sygnał na silnik podnoszenia szyby, kiedyś sprawdzając miernikiem nie zgadzało mi się pojawianie się napięcia a w szczególnosci zamiana biegunów (podnoszenie-opuszczanie szyby)
Cały problem pojawił się w momencie jak się później dowiedziałem znanego problemu przetarcia kabli w tunelu drzwi, przestała działać szyba pasażera, a ze to było gorące lato postanowiłem nie bawić się w szukanie miejsca uszkodzenia kabla wiec wstawiłem drugi nowy, po dłuższym czasie znalazłem "kompromis" i ostatecznie praca szyby działa ale nie ma "sygnału" który odłącza napięcie w momencie oporu czyli np w momencie gdy szyba dociera do końca używając automatycznego otwierania (dłuższe przytrzymanie przycisku) lub domykania szyb z pilota, pierw zamykają się tylne szyby, szyba pasażera się zamyka do końca ale szyba kierowcy nie dostaje napięcia bo szyba pasażera wg modułu nie została zamknięta (brak "oporu") i rozpoczyna zamykanie dopiero po 20 sek.
Ciekawi mnie jak działa moduł komfortu sterujący szybami w konkretnych sytuacjach
Oraz które wyprowadzenia powinny być podłączone mając na względzie jedynie dwa kable na silniku.