Niech będzie ten http://vaglog.pl/log_171608.html Dawka jest ograniczana limiterami, które wyliczają dawkę na podstawie informacji z czujników. W Twoim wypadku wyczyść przepływkę/podmień to i dawka się podniesie.
Przepływkę czyściłem dobry miesiąc temu jak nie dwa sprayem kontakt. Generalnie nie posiadała zabrudzeń przynajmniej tych widocznych gołym okiem.
Powiedz mi proszę, czy możliwym jest (jeżeli tak to jak) ustawić dawkę paliwa tj. 33.6mg przy 4200rpm bym mógł takową otrzymywać przy 2000-2500rpm (gdzie obecnie jest 42.4mg) ?
Na moje chłopskie oko, wydaje mi się, że mam rozjechaną mapę silnika ?? 1575rpm 24.4mg 1911rpm 42.4mg 2331rpm 41.4mg 2688rpm 40.8mg 3066rpm 40.2mg 3381rpm 38.6mg 3675rpm 37.4mg 3948rpm 35.4mg 4200rpm 33.6mg 4410rpm 30.6mg
Najwięcej paliwa jest pobierane przy ~2000 do ~2500rpm (gdzie uważałem to za normalną jazdę ekonomiczną + moim zdaniem w miare normalne obroty by nie dusić dwumasy). Na takich obrotoach poruszam się autem i z mojego loga wychodzi, że przy tych obrotach auto pobiera najwięcej paliwa. Co jest śmieszne, można wywnioskować, że najbardziej ekonomicznie byłoby podróżować ~4000rpm, ale na 5 biegu za duża prędkość, na 4 również za duża, auto ciągle by się poruszało na stosunkowo bardzo wysokich obrotach - więc również słabe rozwiązanie dla silnika i turbiny. Mam racje ? Macie może OBIEKTYWNĄ krytykę ?
A z drugiej strony, czy log przedstawia rzeczywistą dawkę paliwa ? Czy też może należy ją odbierać jak ustawienie dawki paliwa w vagu, że czym większa dawka tym w rzeczywistości jest mniejsza ?
klynna, rozjechane to Ty masz co innego... Jeśli masz pytania czysto teoretyczne dotyczące posługiwania się VAGiem, odczytywania wartości itepe to zapraszam do tego wątku: viewtopic.php?f=31&t=2192&start=140 , bo obecny służy do wklejenia logów w przypadku problemu z autem i analizy przez forumowych "lekarzy".