No to za***iste poduszki robi Lemforder nie ma co, a firma ponoć solidna Widzę, że teraz to już zaczyna loteria być z częściami. Ważne, że ogarnąłeś temat
Przy skręcie w prawo i odkręcaniu kierownicy mam jedno stuknięcie, nakieruje ktoś na ewentualną usterkę? Dodam, że końcówki drążków, łączniki i gumy na wahaczach mam nowe, niedawno wymieniane. Przed wymianą te stuki też były, po wymianie na miesiąc był spokój. Dzieje się to tylko przy skręcie w prawo, w lewo cisza przy odkręcaniu kierownica.
Na mój słuch, odgłos pochodzi ze strony kierowcy z przodu.
PS. Jeszcze to sprecyzuje bardziej, przy samym skręcie nic nie puka, dopiero przy odpuszczaniu kierownicy.
Miałem wymieniony zacisk lewy, bo odpowietrznik poszedł jak przewody hamulcowe wymieniałem, klocki były wyjmowane i wkładane ponownie i problemu to nie rozwiązało, jak i sam inny zacisk też nie rozwiązał, więc myślę, że to nie to.
Jest puknięcie przy odbijaniu kierownicy przy każdym skręcie w prawo, klocek by pukał za każdym razem? Tylko nie chodzi mi o lekkie skręcanie na zakrętach, tylko takie ok. 90stopni.
Mi się wydawało dokładnie jak Tobie a potem uświadomili mi, że to w momencie przyhamowania. Nie będę się upierał - może u Ciebie powoli przegub się kończy.
Przyhamowuje przed skrętem, skręcam i potem odkręcam kierę i jadę dalej i podczas odkręcania, w połowie drogi jest puknięcie. Już sam nie wiem Może też masz faktycznie rację, bo zacisk miałem wymieniany, a może być luz na jarzmie. Tylko dziwi mnie to, że jest to za każdym razem przy mocniejszym skręcie.
Z tego co napisałeś, to tego typu rzeczy dzieją się podczas przeciążeń.
Trudno stwierdzić. Ja w tego typu sytuacjach w których nie wiem co jest do końca przyczyną danej usterki, zwykle jadę na ściezkę (do zwykłej stacji kontroli pojazdów) i tam m mówią co i jak i dlaczego
Odsyłam jeszcze tutaj jak coś: https://www.przeguby.pl/kategoria/72/waly-napedowe/
Ostatnio zmieniony 01 maja 2019, 10:58 przez zick, łącznie zmieniany 1 raz.