Też się spotkałem z takim sposobem jednak robiłem to po staremu tj. na wyłączonym zapłonie. Na chłopski rozum jest to najłatwiejszy sposób na zapowietrzenie pompy. W momencie włączenia zapłonu otwiera się pompa i jak przeoczysz dolanie płynu to Ci się zapowietrzy jak będziesz miał wyłączony zapłon to sapowietrzysz co najwyżej tylko przewody.
mam pytanie o tarcze i klocki tzn jaka firma lepsza TRW czy MIKODA jak to wygląda z użytkowaniem może ktoś na forum miał styczność z tarczami i klockami firmy MIKODY bo już przyszedł czas na zmianę w moim Tolku:)
Wiem że TRW są dobre nawet bardzo ale chce coś założyć wentylowane i nacinane:) i zastanawiam się nad MIKODAMI bo TRW nacinane i wentylowane tooo troszkę kosztują:)
Mikody to u siebie posiadam 312-ki gładkie nie nacinane ani nawiercane i spisują się świetnie fakt na docieranie dałem sobie troszkę czasu raptem 1500 Km ale się nie pokrzywiły nie miałem jeszcze problemu aby mi hamulca zabrakło klocek zaś to ATE Ceramic więc i wytrzymałość cieplna większa. W zasadzie to po co Ci tarcze nacinane?? masz aż takie prędkości żeby nie wyhamować??? po 2 tarcza nacinana podobno na mikodzie się nie sprawdza krzywią się i pękają zaznaczam że wentylowana to w 1M z przodu jest każda poza tym nacięcia bardzo szybko ściągną ci klocki. A patrzałeś na ATE Power Disc ??
dzięki za odpowiedź wiesz co nie patrzyłem na te ATE Power Disc ale tez zerknę.
A co do prędkości to wiesz różnie bywa pytam bo różne opinie są na temat tej firmy (mikody) tak wiem że są wentylowane już:) bo za tył 256mm TRW komplet zapłaciłem prawie 500 zł:)
Witam, mam pytanie czy do modelu Toledo II rok 1999 silnik 1.6 akl 74 kw 100 koni występuje sprężyna zacisku hamulcowego. Coś mi stukało ostatnio, i po rozbiórce okazało się, że jest luz klocka na jarzmie i nie ma sprężyny. Mechanicy nie byli jednomyślni co do występowania tej sprężyny w tym modelu. Z góry dziękuję za pomoc.
ja kupiłem bozarto 280mm ponoc to to samo co mikoda znaczy sie nacinane nawiercane ten sam dystrybutor .....hmmm z jakościa raczej kiepsko po zrobienu moze 6-7tyś km poszły do przetoczenia dostały bicie nie wiem czemu kierownica przy hamowaniu na boki skakała zmieniałem klocki z TRW na Boscha ale i tak musiałem tarcze toczyć (40zł) być może żle dotarłem czy cos ale raczej gdybym miał teraz wybierać wolał bym kupić ATE Power disc lub cos z wyzeszej półki narazie jestem na etapie ponownego docierania tych tarcz z przodu z klockami boscha. odczucia po uzytkowaniu 5miechów, hamulce nie jakies super mocne a jedynie wygląd (w sumie tylko na tym mi zalezało) zobaczymy jak sie dotrą na nowo
Pery, sprężyna dociskowa występuje tylko w układach z tarczami 288 i 312 ładnie to widać u kolegi bartek na zdjęciach w tym temacie taki powyginany drucik z przodu zacisku