17964 to przekroczona dolna granica doładowania. Jak najbardziej możliwe przez nieszczelność w dolocie. IC się nie wyciąga ani nie dotyka przy robieniu rozrządu. Odpina się tylko plastikową rurę obok osłony rozrządu - przy zbiorniczku spryskiwacza łączy się ona z gumowym wężem idącym do IC.
Podpinając się pod temat. Objawy tego typu: 3 tys rpm i koniec. 150 na szafie i nie dalej nie idzie... Ogólnie zamulony. Podczas wyprzedzania jak by wystarczającej mocy nie było. Idzie dobrze i nagle przerywa,dalej idzie i znowu stoi w miejscu... O co chodzi? Pozdrawiam
zielony_1016 pisze:Podpinając się pod temat. Objawy tego typu: 3 tys rpm i koniec. 150 na szafie i nie dalej nie idzie... Ogólnie zamulony. Podczas wyprzedzania jak by wystarczającej mocy nie było. Idzie dobrze i nagle przerywa,dalej idzie i znowu stoi w miejscu... O co chodzi? Pozdrawiam
Typowy objaw noulafa czyli trybu awaryjnego, trzeba zrobić logi. Wszystko jest napisane na forum.
powitać, też się podepnę. Spotkał się ktoś z was z zamiennikiem lub czymś podobnym do oryginalnego turbo w ARL-u? Byle by nie było po regeneracji? Z tego co wiem nowa turbawka seat-oska to koszt około 3,5 tys zł co mnie bardzo boli. Jakieś pół roku temu padło mi oryginalne turbo i wtedy zaczęły się kłopoty. kupiłem regenerowaną tego samego dnia i w warsztacie mi ją włożyli. zrobiłem na niej 700km i zaczęła pluć olejem w obie strony, po naprawie gwarancyjnej wcale nie jest lepiej. ostatnio na kanale zobaczyłem jak wygląda.....tak jakby ktoś włożył ją do kubła z olejem. nie chce się już bawić w regeneracje i naprawy ponieważ świeżo zregenerowana nie umywa się do starej na wykończeniu. orientuje się ktoś czy jest jakaś nawet wytrzymalsza? może być nawet od innego autka byle by podeszło do ARL bez żadnych modyfikacji. Szukałem trochę na necie ale te kody to jakaś czarna magia dla kogoś kto jest ciemny w tym temacie
Mam Seata i czuję się lepszy..
mam Toledo.więc jestem zaje....isty
Albo szukaj oryginału używanego, albo kupuj nową. Przechodziłem to samo, co opisywałem w moim temacie. Gdybym wiedział jak będzie, to bym od razu brał nową. I nie jest tak źle, bo mnie nowa oryginalna Garrett wyszła 2tys z groszem
Dokładnie tak jak pisze marek_igor, ja jeżdzę na regenerowanej z TurboTec i to nie to samo co oryginał. Może spróbuj zadzwonić do GruchaARL z LeonClub (606-65-93-92) miał niedawno nówke ori za 2250.
Teraz będę się starał o zwrot bo wcześniej to nie wchodziło w grę. Trafiłem na taki kur...wski zakład ze ciężko jest coś załatwić. W każdym przypadku ich rzeczoznawca orzeka ze wina leży w samochodzie. Ale nie odpuszczę. Nie dam im 1300 za damski Hu...
Mam Seata i czuję się lepszy..
mam Toledo.więc jestem zaje....isty