norbuss pisze:Teraz po zlozeniu i 3ech probach odpowietrzania dalej mam wrazenie, ze uklad jest zapowietrzony. Kiedy samochod jest nieodpalony, pedał bardzo twardy. W momencie kiedy odpalam, zapada sie niemalze i trzeba kilka razy podpompowac, aby twardnial. Nie mam juz pojecia co zrobic. Dodam, ze caly plyn nie wyciekl i odpowietrzalem od najdalszego. Slyszalem co prawda , ze po zmianie podzespolow, musza sie one ulozyc i a poczatku zawsze jest miekki. Czy to prawda?
Odpowietrzyłeś pompę ABS'u?
Jeśli pedał jest twardy jeśli silnik nie jest odpalony, to jest ok. Przy zapowietrzonym byłby miękki do pewnego momentu, a potem twardniał (jak ściśnie się powietrze w układzie). Po odpaleniu pojawi się podciśnienie i serwo zadziała jak powinno, ale po kilkukrotnym szybkim nadepnięciu podciśnienie jest małe (szczególnie na wolnych obrotach) i pedał hamulca twardnieje i to jest normalne.
Nie ważne jest, jaki jest miękki, tylko jak hamuje. Możliwe, że po wymianie zacisku i dolaniu nowego płynu układ się odetkał i działa już jak powinien, a wcześniej było twardo, bo były opory przepływu.
Podciągnij samoregulatory, jak pisze
igi84, a potem zainwestuj 20zł, wjedź na rolki na stacji diagnostycznej i tam się okaże, czy jest dobrze poskładane i odpowietrzone.