Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Przede wszystkim to uzupełnij w profilu, jakie masz auto, bo tak to sobie możemy wróżyć. Czujnik do wymiany - to jest czujnik rezystancyjny, więc niespecjalnie masz tam co czyścić. Chyba, że jakimś sprejem do rezystorów, ale to najczęściej na krótką metę.
Turbina wstaje masakrycznie późno. Dopiero przy 2,5 tys obrotów ma ciśnienie takie, jak zadane. Była regenerowana?
b
beny007
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Siemiatycze

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: beny007 »

Co wyczytacie z moich logów, bo ja nie bardzo to jeszcze rozumiem...

BASIC SETTINGS:
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_209872.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209871.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_209868.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209870.html

DYNAMICZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_209862.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_209861.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_209866.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_209865.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209864.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_209863.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209867.html

od czego zacząć regulacje by wszystko chodziło jak powinno ?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Turbina przeładowuje, czyszczenie i sprawdzenie gruchy.
b
beny007
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Siemiatycze

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: beny007 »

a jest na forum poradnik jak konkretnie wyregulować tą turbine ? ponieważ zmieniłrm ją na taką od ASZ(130km)
p
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pgt »

beny007, auto jest po programie nie najlepszej jakości.
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
b
beny007
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Siemiatycze

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: beny007 »

pgt, takiego juz kupiłem a programu nie mam innego. :-|
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

beny007, warto zatem coś z tym zrobić. Podjechać do tunera i niech korektę zrobi lub wrzuci serię.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

To, że turbina jest z ASZ niczego nie zmienia. Trochę później będzie wstawała, ale nie powinna przeładowywać. Próbowałes ręcznie poruszać sztangą, czy zmienna geometria działa płynnie?
b
beny007
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Siemiatycze

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: beny007 »

vwir, sztanga chodzi lekko , gruszka też jest sprawna ale nie umiem ustawić tej sztangi, bo jak skracam jej długość to ciśnienie wcale nie maleje. A jak wykręciłem zderzak to teraz przeładowuje na niskich obrotach.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Bo skrócenie sztangi powoduje zwiększenie doładowania. Jeśli chcesz je zmniejszyć to wydłuż sztangę.
ODPOWIEDZ