Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
A
Adam100194
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:24

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Adam100194 »

chyba poszukam używanej turbo w dobrym stanie, przed montażem ją rozbiorę i wyczyszczę VNT, niestety mój samochód musi jechać codziennie bez wyjątku więc tylko takie rozwiązanie mi zostało najtańsze.. później ze 3 godz i powinien mi ją mechanik zamontować... :) mam jeszcze pytanie, czy u was na tym korpusie łączącym VNT z gruszką jest luz poprzeczny? można go wysuwać z turbiny kilka mm? czy nie powinno sie dać?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Tam, gdzie jest zawleczka zabezpieczająca? Tak, jest tam niewielki luz poprzeczny.
A
Adam100194
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:24

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Adam100194 »

No tam, tylko na tej czesci ktora wchodzi w turbine jest u mnie maly luz, jakies 4-5mm..
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Hmmm, no w tym miejscu to u mnie za bardzo luzu nie widziałem. Myślałem, że na tym połącznieu, gdzie jest zawleczka.
A
Adam100194
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:24

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Adam100194 »

Zrobilem sobie zdjecie zeby tam zajrzec i widze ze sztanga sie nawet nie opiera na ograniczniku.. tak jakby wyszlo to z turbiny troche..

Obrazek

hym, co mogło stać się z tą pojedynczą łopatką pokazaną na zdjęciu że nie porusza pierścieniem poruszającym resztą łopatek...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tolas
Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 05 wrz 2014, 15:37

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Tolas »

Witam, VAG pokazał mi takie błędy. Co zrobić? Jak wiecie mam problem ze spalaniem i chciałbym rozwiązać najbardziej ten otóż problem. Tolek jest juz po wymianie sondy lambda. zdjęcie z vag
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Tolas, no to chyba wychodzi na to, że masz przepływomierz do wymiany.
Po skasowaniu błędy wracają ?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Adam100194 pisze:Zrobilem sobie zdjecie zeby tam zajrzec i widze ze sztanga sie nawet nie opiera na ograniczniku.. tak jakby wyszlo to z turbiny troche..

[url=http://i1122.photobucket.com/albums/l523/adam_bienkowski1/20150110_221449_zps93511b67.jpg]Obrazek[/URL]

hym, co mogło stać się z tą pojedynczą łopatką pokazaną na zdjęciu że nie porusza pierścieniem poruszającym resztą łopatek...
[url=http://i1122.photobucket.com/albums/l523/adam_bienkowski1/136212745_4_644x461_nowy-rdzenwkladchracorrasturbo-grupa-vag-19-tdi-100-110-115km-motoryzacja_zpsa484c8eb.jpg]Obrazek[/URL]


Nie wygląda to dobrze. Wyjmij turbinę i zerknij, co się tam dzieje. To nie jest tak znowu dużo roboty.
Awatar użytkownika
Tolas
Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 05 wrz 2014, 15:37

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Tolas »

Sony pisze:Tolas, no to chyba wychodzi na to, że masz przepływomierz do wymiany.
Po skasowaniu błędy wracają ?


Pierwsze dwa błędy wracają ostatni skasowany i juz nie wrócił. Możecie mi odrazu polecić przepływomierz dobrej firmy?
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

Najlepiej taki jak masz. Ewentualnie zamiennik. Nie wiem jakie firmy produkowały przepływomierze do benzyny, ale np TDI miały Boscha albo Pierburga.
Obrazek
ODPOWIEDZ