Czyli jeżeli silnik się nie zdąży rozgrzać to ten czujnik wtedy działa? Byłam się właśnie przejechać po mieście w korkach i nic..zupełnie żądnych szarpnięć,błędów, tempomat działa, pedał gazu reaguje normalnie. Jeździłam około pół godziny..fakt jest niższa temperatura minimalnie niż wczoraj ale nie mógł się nie rozgrzać w tym czasie. Chłopak potraktował jedną uszczelkę w układzie dolotowym silikonem..wyglądała trochę podejrzanie..albo to zbieg okoliczności albo to ona była przyczyną. Chyba dopóki się nie ociepli znów to nie będziemy mieli pewności czy to ta uszczelka. A nie ukrywam, że zżera mnie ciekawość co wprowadza tyle zamieszania, a innym razem działa idealnie.
Czujnik TPS działa cały czas. Zresztą u Ciebie z pewnością nie będzie czujnika w postaci potencjometru, nie wiem jak to tam w 1.8 wygląda.
Możesz podać dokładny nr błędu, który Ci komputer pokazał ? Szarpanie to usterka o dość szerokim spektrum możliwych przyczyn. Może była nieszczelność w dolocie i łapało lewe powietrze, ale to w takiej sytuacji szarpanie występowałoby raczej na zimnym silniku również.
Coś takiego..i ciągle te same błędy..kasowane na bieżąco po kilku metrach (wciąż na rozgrzanym) ciągle się pojawiały i cały czas to samo czyli szarpie, brak reakcji na gaz, tempomat nie działa.
Dzisiaj jak mówiłam jeździłam po mieście, wieczorem do pracy i nic się nie działo..zero szaepania błędów tempomat działał. W tym momencie skoro nie ma żądnych błędów nie wiem jak można sprawdzić czy to rzeczywiście np przepustnica. Skoro wszystko ładnie śmiga..czekam dla potwierdzenia na większą temperaturę i wtedy będzie pewność, że była to wina tej uszczelki. Szczerze mówiąc chciałabym żeby to była tylko ona
Masz wersję DEMO programu, więc pytanie za 100 punktów czy to tylko te błędy będą... Przepustnica po czyszczeniu była adaptowana poprzez VAG ?
Jak dla mnie do sprawdzenia jest czujnik położenia przepustnicy (G69), ew. do wyczyszczenia. Może to być też problem na przewodach idących do niego.
Była przeprowadzana adaptacja. Te błędy a adaptacja była robiona kilka dni wcześniej VAGiem i było to samo..i te same błędy co V VCDS lite sami sprawdziliśmy..
Teraz ciągle jest jeżdżony, nie ma żadnych problemów, błędów, nie szarpie itd..czyli mamy juz winowajce dziękuję za wszystkie porady
Cześć. Mam problem z telepaniem autem, z tym że przy wolnym ruszaniu ze sprzęgła. Przy wrzucaniu dwójki, trójki itd już nic nie czuć, tak samo przy ruszaniu z większych obrotów. Sprzęgło łapie z samego dołu, poduszki silnika były wymieniane przez poprzedniego właściciela w 2016 r. Jakieś pomysły?