no niestety mechanizmy szyb w grupie VW to ponoć nieporozumienie, dotychczas jeździłem fordami i nie zdarzyło mi się nigdy aby el szyba nie chciała jeździć, mój debiut z Tolkiem skończył się na tym ze pierwszego dnia kiedy go kopiłem spędziliśmy wspólną noc bo skończyło się buntem przy zamykaniu szyby kierowcy. Postanowiłem pobawić się autkiem wiec wziąłem instrukcje i udałem się do auta... jak zabawy dobiegły końca i piwko się skończyło postanowiłem zamknąć auto i w tym momencie okazało się ze szyba kierowcy utknęła w połowie drogi i za chiny nie dało się jej ruszyć ani w gore ani w dol. Koniec końców rozebrałem cały boczek po ciemku posiłkując się laptopem na którym wygooglalem jak rozebrać drzwi. demontaż podniesienie i zablokowanie szyby i montaż trwał do bagatela 6tej rano. Mimo tego nie zniechęciłem się do autka. zamówiłem zamiennik na alledrogo dokonałem wymiany i odpukać na razie innych usterek nie stwierdzono
psamolek, tak na szybko to sprawdziłbym na Twoim miejscu okablowanie i wtyczki idące do przycisku. Jednak najlepiej zacznij zabawę od podpięcia auta pod VAG'a.
Koledzy jak nazywa się ten uchwyt od szyby na poniższym zdjęciu i czy można kupić go oddzielnie, czy trzeba kupić cały mechanizm szyby? Chodzi o przednia szybę.
Sorki za zdjęcie bo robione telefonem ale wiadomo o co chodzi
Ostatnio zmieniony 30 cze 2012, 11:47 przez Pendzik, łącznie zmieniany 2 razy.
Te same plastiki kupisz napewno. Ale z tą blachą to chyba nie. Ja jak kupywałem to nowe za 70-90zł jakoś za dwa. Ponoć w którymś aucie na tej płycie podłogowej były metalowe uchwyty, które nie pękają. Niestety czas mi pamieć zabił . Ale może ktoś na forum wie i napisze
mam problem z szyba kierowcy w Toledo z 1997 roku. Kupilem auto niedawno i nie opuszcza sie ta szyba. Sciagnalem boczek drzwi, rozpialem wtyczke i prad dochodzi. Czy to wskazuje na ewidentnie spalony silnik, czy moze byc cos innego?