[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tyber
Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 29 gru 2010, 22:26

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Tyber »

A jeszcze jakieś propozycje inne :) coś mi sie nie widzi taka rzecz za 30zł
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Sony »

Tyber przeczytaj sobie mój wpis wcześniejszy jeśli kompletny zestaw chcesz.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

Tyber pisze:A jeszcze jakieś propozycje inne :) coś mi sie nie widzi taka rzecz za 30zł


To kup zestaw proponowany przez Sony, oprocz interfejsu oferujacgo te same funkcje otrzymasz komplet dodatkowych kabli, softu tez nie otrzymasz.

Tutaj alternatywa z oryginalnym softem: http://allegro.pl/interfejs-oprogramowa ... 46374.html


Nastepne kable obsluguja dodatkowo szyne CAN i sa duzo drozsze, nawet chinczyki.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

sroczkin pisze:do obsługi tego kabelka po lini K + CAN sluzy program k+can commander oraz VW TOOL PL do znalezienia w internecie np. http://chomikuj.pl/Piter753/Diagnostyka ... 479396.pdf
lub http://chomikuj.pl/Perla163/Programy/di ... .9+en*2bpl ja namowilem kolege co posiada skode oktawie do zakupienia tego kabelka z linia CAN i jak go odbierze sam bede sprawdzal co on potrafi lepiej od tego ktory ja posiadam a zakupic chce kolegaPawcio3city,


I co wiecie już coś na temat tego kabelka co on potrafi ?

[ Dodano: 2011-01-30, 13:34 ]
http://www.diagnostic.com.pl/interfejs- ... e-p-2.html

Znalazłem jeszcze taką zabawkę.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

Roxon40 pisze:http://www.diagnostic.com.pl/interfejs-commander-obd2-korekty-przebiegu-liczniku-sterowniku-odczytu-aktywacji-kodowania-immo-umozliwia-programowanie-p-2.html

Znalazłem jeszcze taką zabawkę.


Chyba mialem cos podobnego, korzystalem tylko z transmisji po liniach K/L i nie bylo problemow, do czasu az zamilkl na wiecznosc ;)

Moj byl chinska podroba ktora dzialal na "sztywno" tylko z vag-com 908, zmiana softu wiazala sie z uszkodzeniem wsadu procka, ten z aukcji tez nie wspolpracuje z vag'iem...
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

No właśnie i tak zaczynam dochodzić do wniosku że tak naprawdę potrzebował bym dwóch kabli jeden co będzie działał z VAG i drugi co będzie działał z szyną CAN. Pewnie jest jeden co obsłuży wszystko ale też pewnie odpowiednio kosztuje :-)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

Odnosnie interfejsow, na rs232, dodam jeszcze, ze jezeli ktos zna sie na lutowaniu to wystarczy sciagnac schemat, kupic kilka elementow za max 12-15zl i cieszyc sie z wlasnego kabelka ;)
b
borba

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: borba »

Czy w skrócie może ktoś opisać różnice po między tymi dwoma interfejsami.
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=285
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76

Głównie chodzi o to czy Interfejs VAG USB KKL zawiera w sobie funkcje odczytu stanów ze sterownika silnika czyli czy ma te same funkcje co VAG K+CAN Commander 1.4.

Bedzie on używany do Toledo 2 z 1999 roku.
Awatar użytkownika
Tyber
Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 29 gru 2010, 22:26

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Tyber »

szymekgd pisze:Tutaj alternatywa z oryginalnym softem: http://allegro.pl/interfe...1425646374.html
Raczej na to sie zdecyduje :).
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

borba pisze:Czy w skrócie może ktoś opisać różnice po między tymi dwoma interfejsami.
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=285
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76

Głównie chodzi o to czy Interfejs VAG USB KKL zawiera w sobie funkcje odczytu stanów ze sterownika silnika czyli czy ma te same funkcje co VAG K+CAN Commander 1.4.

Bedzie on używany do Toledo 2 z 1999 roku.


Nie uzywalem innego softu niz vag-com i nie wiem jak sa zdefiniowane tam kody bledow, jezeli maja inne nr/symbole to bedziesz mial male wsparcie w necie, bo nie widze, ze ten kabelek (z CAN) pracuje z vag-com'em.

[ Dodano: 2011-02-01, 10:29 ]
Tyber pisze:A jeszcze jakieś propozycje inne :) coś mi sie nie widzi taka rzecz za 30zł


Dzis dotarl kabelek ( http://allegro.pl/show_item.php?item=1408158256 ), wykonanie zewn. niezle (zaplombowany :( ), w zestawie plytka ze sterownikami, instrukcja instalacji i podstawami diagnozowania. Dziala z vagiem 409-1 (odpowiednia wersja ;) ) i vwtool, u mnie ma te same mozliwosci co chinczyk (kkl-can) pod vagiem 908, pod koniec tygodnia sprawdze go w vw borze braciszka, jednak wydaje sie, ze mozna miec w pelni funkcjonalny kabelek za 40zl ;)
ODPOWIEDZ