Wymieniał ktoś złącze elastyczne w 1M AHF? Jadę jutro do mechanika i ma mi pomierzyć a pojutrze wspawać nowe ale czytałem ze podobno łatwo jest je źle wspawać i potem przenoszą się drgania na budę. U mnie właśnie dlatego zmieniam bo zahaczyłem spodem i zaczęły się drgania przenosić a widać że złącze pękło bo całe jest okopcone i wszystko wokół niego. . . Ma ktoś z tym jakieś doświadczenia?
„Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy”
Dzięki haszczu Jaki byś polecał wstawić środkowy? Oryginalny używany albo może przelotowy np. RM Motors ? Jakieś 2 lata temu wymieniłem na szybko dziurawy tłumik końcowy i środkowy na Asmeta i mam teraz pierdziawę.
Jeżeli chodzi o końcowy to zastanawiam się między firmami : Remus, Supersprint, Magnaflow ? Co będzie brzmiało bardziej "rasowo" w moim, w sumie niedużym, silniku 1.8 ? Dzięki z góry.
michaels1800, osobiście dużo czasu spędziłem nad swoim wydechem w 1.8 20v. Końcowy mam Remusa dedykowany do 2.3 V5 i do 1.8T. Środkowy jest oryginał i jest w miarę cicho. Przez chwilę miałem sam końcowy i policyjna miarka pokazała 131 dB przy 4 tys obrotów. Dźwięk niesamowity ale jednak za głośny. Wrzuć ori i będzie przyjemna jazda a nie buczenie
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
A mógłbyś mi podać średnice rury tłumika środkowego(wlotu), która idzie od katalizatora i rury na wylocie od tłumika środkowego do końcowego ? Myślałem o czymś takim, żeby kopić środkowy od Golfa IV 1.8T ,zastosować redukcję i to dobrze pospawać.